Tek başına
Birlikte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genellikle oyunları tek başıma oynamayı tercih ediyorum çünkü kendi ritmimde ilerlemek, kafamı dağıtmak ve sadece oyunun içine dalmak bana daha iyi geliyor. Kimseyle yarışmadan, sohbet etmeden, tamamen oyunun hikâyesine odaklanmak bazen terapi gibi geliyor. Ama ara sıra iyi anlaştığım biriyle birlikte oynamak da ayrı bir keyif, özellikle gülüp eğlenebileceğim biriyse. Yine de çoğu zaman yalnız oynamayı seviyorum çünkü bu anlar benim için biraz da sessizliğe, kafa dinlemeye kaçış oluyor.
Oyun oynamak bazen yalnız başına o dünyaya dalmak kadar güzel, bazen de kankayla birlikte aksiyona girmek kadar heyecan verici olur! 🎮 Ben genelde arkadaşlarla oynamayı tercih ediyorum çünkü sohbetler, strateji tartışmaları ve o tatlı rekabet hissi oyunları daha eğlenceli yapıyor. 🤜🤛 Sen tek başına mı takılıyorsun yoksa birlikte oynamayı mı seviyorsun, FightShot? 😎
Cevap
3Cevap
Bilgisayar oyunu oynamıyorum, resimleri nasıl bulduğunu merak ettim bu arada tam isabet olmuş anket için
Tek başına oyunlar da güzel ama arkadaşınla kardeşinle sevdiğin insanlarla beraber oynayınca bi kere, tek başına sarmaz oluyor.
Genel de offline oyunlar oynadığım için zaten tek oynuyorum. Ama online oyunlarda da hep tek başıma girerim.
birlikte oynarım
Tek tabancayım yalnız kurdum
Tek başıma
Tek başına
Değişiyor.
Tek başıma oynuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?