Yalnız başına mı oyun oynamak daha keyifli sizin için yoksa arkadaşlarınız ile oynamak mı?

Yalnız başına mı oyun oynamak daha keyifli sizin için yoksa arkadaşlarınız ile oynamak mı?

Valla her zaman girdiğim bir server vardı adminler beni orada çok sevdi bazen arada ban gag attılar ama yine de birbirimizden bağımızı koparmadık 😄 hala devam ediyoruz ve oynuyoruz beraber 🙂
Ne güzel :)
Ben tek başıma oynamayı daha çok seviyorum. Çünkü yanımda biri var ise ben o oyuna odaklanamıyorum. O yüzden tek başıma sessiz sakin bir yerde oynamayı tercih ediyorum. Biri yanımda olunca sürekli ne yapmam konusunda uyarıyor ve bu çok sinirimi bozuyor. O yüzden yalnız oynamayı daha çok seviyorum.
Cevap
7Cevap
Genel olarak oyun oynamayı tercih etmiyorum çünkü çok vaktimi alıyor. Öğrenciyken pes ve lol çok oynardım şimdi vaktimi harcamak istemiyorum.
Buda bir tercih tabi ki :)
Tek başına daha sakin kalabiliyorum diğer türlü aşırı stres ve gerginliğim oluyor
Aynen öyle oluyor bazen :)
Maalesef tansiyon çok aşırı yükseliyor kavga sebebi olabiliyor 😂
Öyle valla
Arkadaşlarımla oynamak sadece stres sebebi
Öyle valla bir de oynamayı bilmiyorsa arkadaşların :D durum iyice kötüye gidiyor. Arkadaşın olduğu için lafta diyemiyorsun valla içinden çıkılmaz bir hal alıyor durum. :D
Oynamayı beceremeyen taraf benim-
Seni beğenmiyorsalar tek başına oyna :D
Tek başıma oynuyorum zaten qhdjdnnd
En güzeli jjsjsjsjsflhjk
Tek başıma
En güzeli abim :)
Sanal arkadaslarla
O da olabilir :)
Oyuna vakit yok ki
Bence insan vakit yaratır ya istiyorsa :)
Tek başıma.
Güzel oluyor :)
Random insanlarla daha keyifli online oyunlar çünkü sorumluluğun yok. Diğerinde arkadaşın olunca ister istemez tedirgin oluyorsun
Katılıyorum valla
oyun oynamıyorum ki 😅
İki türlü de oynadığım oyunlar var.
Tek başına
Tek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?