9 aylık evliyim, hamileyim ve eşimle büyük kavga sonrası baba evine döndüm, sizce boşanma mı yoksa bir şans daha mı?

hamileyim daha yeni duygularım aşırı hassas. Eşimle çok sert bi tartışma yaşadık tabii tartışma denilirse kendisi söylenip söylenip çıktı çok ağır laflardı. Erkek kardeşim bizde kalıyordu ben ağlıyordum erkek kardeşim de yeni eve gelmişti ona anlattım çok da pişman oldum anlattığıma ama kendimi o an tutamadım. Şu an baba evindeyim bi an bile o evde kalmak istemedim kardeşim de çalışıyor gidecek yeri de yok otelde kalıyor annemle babam da eşimden aşırı soğudu bu arada ben de. Hatta artık toparlayacağımızı düşünmüyorum ailesi beni alacak yanlarında yaşayacakmışım ne düşünüyorsunuz bu konuda ailesinden çok çekiniyor diye babası böyle karar almış
9 aylık evliyim, hamileyim ve eşimle büyük kavga sonrası baba evine döndüm, sizce boşanma mı yoksa bir şans daha mı?
Cevapla