Anne babam yeni vefat etti, teyzem emekli biriyle evlen diyor, bu bakış açısı sizce normal mi?

Çocuk yaşta babamı ikibuçuk ay önce de annemi kaybettim mezarlık ziyareti yaptık kardeşimle bayram için teyzem ne dese beğenirsiniz emekli birini bul da evlen dedi ya bu kızcağızın acısı var gerekirse her koşulda biz fikir verir yanında oluruz diyecekleri yerde evlen dediler baktım öyle sizce düşünceleri yanlış mı doğru mu?

Anne babam yeni vefat etti, teyzem emekli biriyle evlen diyor, bu bakış açısı sizce normal mi?
Cevapla