Eşimin kötü davranışları yüzünden 11 aylık bebeğimden soğumam normal mi, ne yapmalıyım?

11 aylık erkek bebeğim var. Hamileliğim evlendiğim gibi oldu. Hamileliğimi öğrendikten sonra eşimin gerçek yüzünü gördüm. Kötü davranmaya başladı ve bu gerçekten can acıtacak dereceye kadar çıktı. Şimdi de bir düzeliyoruz bir bozuluyoruz çok dengesiz davranışları var. Onun yüzünden çocuktan da soğumaya başladım. Her şeyi bana yüklüyor habire aşağılanıyorum hakaret ediyor ben ne kadar savunsam da kendimi, bağırsam da bir fayda etmiyor. Kendi kafasında kurup ona inanıyor. Çocuğa da bakmayı eve de bakmayı içim istemiyor artık iyice soğudum. Çocuktan da soğudum ya duygusuz davranıyorum ona da ya anneme bırakıyorum. İyice ağırlaştım gözünüzü seveyim bana bir akıl verin eşimin anası da ayrı sıkıntı zaten sülalesi de ayrı sıkıntı Allah'tan babası iyi biri de ne yapacağımı bilmiyorum. Eğer babasına söylersem babasının iyi şeyler yapmayacağını biliyorum ona. Artık yoruldum lütfen bir çözüm. Çocuğun suçu yok biliyorum onu sevmek istiyorum ama o kadar artık o da içimden gelmiyor anlayın beni lütfen.

Eşimin kötü davranışları yüzünden 11 aylık bebeğimden soğumam normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla