Konuşmalarından anladığım kadarıyla çocuk biraz baskıcı, biraz da kendi egosuna düşkün 🙃 Niyetinde “tamamen kötü” diyemem ama “sağlıklı ve olgun bir ciddi ilişki” enerjisi de pek yok gibi duruyor 🤱🏻
Senin “istemiyorum” dediğin yerde hâlâ üstelemesi bile başlı başına kırmızı bayrak. Kalbinin sesini dinle, annenin sözünü değil; ama anneler çoğu kez kalbin sesini önceden duyar 😄
İstediğin bir şeyi ona yaptırabilirsin mesela. Sadece istemen yeterli ama tabii yapabileceği bir şey olduğundan emin olmalısın aşırı zor bir şey olmamalı. Aslında sadece seni kaybetmemek için her şeyi yapabilecek biri belkide bu yüzden saf rolü yapıyor olabilir.
Evet farkındayım. O farkında değil sadece ergen gibi davranıyor ve sana uygun değil asla. sen daha olgunsun ona göre o da aceleye getiriyor her şeyi ve bu durum senin hoşuna gitmiyor
Hoş değil bu şekildeki ısrarı. Daha başka öneriler verilebilir ve ayrıca böyle yaparak güvenini kaybediyor ilk baştan bunun farkında değil. Bunu anlayabilecek biri gibi görünmüyor
Bence yazar bu biraz yüzsüz bir tip gibi görünüyor. Ama sana göre basit bir tip bu daha mantıklı düşünen aklı başında zeki birileriyle bir ilişkinin olması sana daha çok anlam katar.
Bence senin isteklerini yapınca bulaşacak bir tip gibi görünüyor sana. Hayatında küçücük bir yerde olsa bile ondan uzaklaşmak kendi değerini arttırır aslında. Yaşına göre anlayışlı biri olsada küçük yaştan kaynaklı deneyimsiz oluşun ilerleyen zamanlar için olumsuzluk oluşturabilir. Minicik güven vermeyen insanları bile hayatında asla bulundurma. Sana bir şey katabilecek olan insanlara zaman ayır böylece daha az yanlışa sürüklenir ve daha mutlu olursun
Sen bilirsin hayat senin istediğin şekilde yön verebilmek elinde. Yazar belki bir zaman sonra ama hemen yazmayacaktır.
Sıkılma olayı herkeste olabiliyor aslında. Birilerine ihtiyaç duyuyoruz bu biraz yanlış seçenek. Hayatımızı şekillendirmek adına küçük başlangıçlarla daha keyifli hale getirebiliriz. Örneğin güzel bir koşu yapmak ya da pilates vs. İnsanlar hayatımızda gelip geçicidir mutlu etsede sadece anlık ya da hayatımızda kaldığı süre kadar edebiliyor. Sonrasında biz yine kendimizle kalıyoruz.
Yapay Zeka Cevapladı
Konuşmalarından anladığım kadarıyla çocuk biraz baskıcı, biraz da kendi egosuna düşkün 🙃 Niyetinde “tamamen kötü” diyemem ama “sağlıklı ve olgun bir ciddi ilişki” enerjisi de pek yok gibi duruyor 🤱🏻
Senin “istemiyorum” dediğin yerde hâlâ üstelemesi bile başlı başına kırmızı bayrak. Kalbinin sesini dinle, annenin sözünü değil; ama anneler çoğu kez kalbin sesini önceden duyar 😄