Flört ettiğim çocuk paragöz muamelesi yaptı şimdi de cimrilik mi yapıyor sizce?

Ben bikere şımardım mesajlasirken canım gofret istiyor bana alsana diye ısrar ettim naz yapiyodum ve bana öfff IBAN at dedi. Ben de baya haddini bildirdim özür diledi ve ondan sonra bundan sonra her şey alman usulü dedim kızıp ve bana tamam güzelim diyor. Yani genelede Arkadaş ortaminda ısmarlayan hesabı bazen arkadaşlarımdan gizli gidip ödeyen bir tipim. Ama kızıp alman usulü olsun bundan sonra diyince ciddi bir şekilde tamam güzelim nasıl istersen demesi çok sinir bozucu. Sizce cimri mi?
Flört ettiğim çocuk paragöz muamelesi yaptı şimdi de cimrilik mi yapıyor sizce?
Cevapla