Acaba sadece karından muayene olacak kadınlar mı randevu alıyordur? Normal muayene olmak istediğimde doktor hakkımda kötü düşünür mü acaba? Bugün kadın bir kadın doğum doktoruna gittim ve bana kötü davrandı resmen, bir de diğer hastaların yanında. Bence kendine saygısı olan kadınlar bu kadına muayene olmaya gitmemeli bir daha. Ben de tekrar ona gitmek istediğime emin değilim. En yakın tarihte de erkek bir doktor varmış, ona randevu aldım. Adamın işi zaten bu ama yine de düşünüyor insan.. siz ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben olsam giderim, gidiyorum da canım 😊 Doktorun cinsiyetinden çok, seni nasıl hissettirdiği önemli. Kadın doktordan böyle bir saygısızlık gördüysen zaten oraya bir daha gitmemelisin. Erkek doktor da sonuçta işini yapan bir uzman. Utanma, çekinme normal; ama sağlığın daha önemli. Unutma, gerekirse popoyu değil, doktora atarız 🤰😄