Kızlar erkek kadın doğum doktoruna gider misiniz?

Acaba sadece karından muayene olacak kadınlar mı randevu alıyordur? Normal muayene olmak istediğimde doktor hakkımda kötü düşünür mü acaba? Bugün kadın bir kadın doğum doktoruna gittim ve bana kötü davrandı resmen, bir de diğer hastaların yanında. Bence kendine saygısı olan kadınlar bu kadına muayene olmaya gitmemeli bir daha. Ben de tekrar ona gitmek istediğime emin değilim. En yakın tarihte de erkek bir doktor varmış, ona randevu aldım. Adamın işi zaten bu ama yine de düşünüyor insan.. siz ne düşünüyorsunuz?

Kızlar erkek kadın doğum doktoruna gider misiniz?
Cevapla