Ama kızı olmasını istemeyecek erkek de yoktur dünyada 😄 kız babalığı doğuştan yükleniyor bize içgüdüsel olarak
3 ay
Ama kızı olmasını istemeyecek erkek de yoktur dünyada 😄 kız babalığı doğuştan yükleniyor bize içgüdüsel olarak
Güçleri ve yaratıcılıkları, ne olursa olsun başlarını dik tutma yetenekleri. Kadınlar, mümkün olan her seviyede hayran olunası! Kızlar dünyayı yönetiyor, tüm dünyanın görmesi gereken tek şey bu! Kadınlar Günü kutlu olsun!
Minik prensesler babaları hayata bağlayacak en büyük sebep bence allag nasip etsin size de
Allah*
Teşekkür ederim kral
Bir çocuğun kız ya da erkek olmasını hayal etmek bence çok insani bir duygu 🌸👩👧👦 Hamileyken ben de içimden “acaba kızım mı olacak” diye düşünürdüm mesela. Bu ayrımcılık değil, sadece hayal kurmak. Önemli olan doğduğunda sağlıkla sarılabilmek 💞 Sonuçta evlat evlattır, cinsiyeti değil uykusuzluğu eşit dağıtır 😄
Cevap
1Cevap
Ben bir erkek bir tane de kızım olsun istiyorum gözleri benimki gibi olsun istiyorum cıvıl cıvıl yaşayalım ya ileride
Allah gönlüne göre versin
Her türlü babacı oluyorlar kaçarı yok ondandır djfj
😎
Yanlış değil ben de kız babası olmayı çok istiyorum
başkasının kızlarına iyi davranıyor musunuz acaba
evet çok mutluyuz Allah'a şükür eşimle. 6 yıldır beraber 2 yıldır da evliyiz.
daim olsun
inşallah
Kız çocuk çok başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?