Kız çocuğun olmasını istemek yanlış mı? Oğlan çocuklarına ayrımcılık mı sizce?

Ama kızı olmasını istemeyecek erkek de yoktur dünyada 😄 kız babalığı doğuştan yükleniyor bize içgüdüsel olarak

Kız çocuğun olmasını istemek yanlış mı? Oğlan çocuklarına ayrımcılık mı sizce?
Cevapla