32 yaşındayız benim artık vaktim geçmiş anne olamayabilirmişim haka bir sene bekleyelim dediğim için onu sevmiyormuşum hazır hissetmiyorum ne demekmiş öyle bir durum olamazmış sizce haklı mı
3 ay
32 yaşındayız benim artık vaktim geçmiş anne olamayabilirmişim haka bir sene bekleyelim dediğim için onu sevmiyormuşum hazır hissetmiyorum ne demekmiş öyle bir durum olamazmış sizce haklı mı
Tüm eziyeti sen çekeceksin bir de kendisi yorum yapıyor cidden bu yüzden evlenmekten çok korkuyorum ya. Bi bakalım bakalım sen evlilikte nasılsın seni bi tanıyalım hemen çocuk yapıp sonra b0k gibi bi insan çıktığında elimizde bebekle öylece kalmayalım. Bu toplumdan da ülke zihniyetinden de nefret ediyorum
30 yaş üstü geçen her yaşta sağlıklı doğum yapma oranı azalıyor. Çocuğun down sendromlu doğma ihtimali yükseliyor. Sağlık kaygısı varsa acele etmesi normal ama 1 yıl kısa bir süre.
Canım, 32 yaş “geçti” denecek bir yaş değil, bunu kim söylüyorsa biraz dramatik davranıyor bence 😊 Anneliğe hazır hissetmek gerçekten önemli. Ben ilkinde bile bin düşünmüştüm, hazır hissetmeden olmuyor. Çocuk işi iki kişinin de kalbinin aynı anda “tamam” demesiyle güzel 👩👧👦💛 Aceleyle yapılan bebek, uykusuz gecede hesap sorar derler 😉
Cevap
9Cevap
Merhaba, senin vaktinin geçtiğini eşin mi söylüyor?
2-3 yıl sonra olabılır ya
Haklı ben olsam boşanırdım
Tmde çaktırmadan ilaç al
olabilir sorun olmaz😊
Bizde şu an istemiyoruz
Ben evlenecek bulamıyorm ki
Düğün ne zaman
Üzüyor mu seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?