23üm.. ne sevglm oldu nede ciddi dusunen.. gelen geliyor cabaliyor baglatiyo kendine sonra bizden olmaz diyor. Cidden artik askida gectim bakin eskiden diyodum ki ask olmazsa olmaz simdi mantikli dusunuyorum sevsin saygi olsun gozu disarda olmasin. Iyi kazanci olsun cimri olmasin ve beni calisdirmasin.
Okadar degisti ki dusuncelerim. Evlenenlee bosaniyor ve kimse birbirine tahammul edemiyor. Eskiden parada umrumda degildi ama mantikli dusunmek gerekirse önemli. Simdi kalkipda kimse kadinlari paragöz diye sucluyamaz. Ben bile fikrimde degistiysem herkes deyisir.. o cocuklar ne yiycek? Para önemli bu devirde artik. paran yoksa maalesef hiciz bu dunyada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer