Ben artik nezaman cocuklarimin anasi evimin hanimi olcam?

23üm.. ne sevglm oldu nede ciddi dusunen.. gelen geliyor cabaliyor baglatiyo kendine sonra bizden olmaz diyor. Cidden artik askida gectim bakin eskiden diyodum ki ask olmazsa olmaz simdi mantikli dusunuyorum sevsin saygi olsun gozu disarda olmasin. Iyi kazanci olsun cimri olmasin ve beni calisdirmasin.

Okadar degisti ki dusuncelerim. Evlenenlee bosaniyor ve kimse birbirine tahammul edemiyor. Eskiden parada umrumda degildi ama mantikli dusunmek gerekirse önemli. Simdi kalkipda kimse kadinlari paragöz diye sucluyamaz. Ben bile fikrimde degistiysem herkes deyisir.. o cocuklar ne yiycek? Para önemli bu devirde artik. paran yoksa maalesef hiciz bu dunyada

Ben artik nezaman cocuklarimin anasi evimin hanimi olcam?
Cevapla