Bebek istemeyip düşük yapmak isteyenler varken, isteyip de düşük yapanlara neden böyle oluyor?

Okudum da burada olanları hamile kalıp düşük yapmak için neler soranlar var ben de çok istedim düşükle sonuçlandı o kadar dikkat ettim hiç mi acımıyorlar şu an bile unutamıyorum bebeğimi kız mı erkek mi olacaktı diye soruyorum isyan etmiyorum artık ama neden Allah isteyen elinden alıyordu istemeyene veriyor

Bebek istemeyip düşük yapmak isteyenler varken, isteyip de düşük yapanlara neden böyle oluyor?
Cevapla