Hamile kalmak isteyen ben hamile kalan ise eltim bu mu adalet? Kıskanmıyorum ama insan ister istemez soruyor neden ben?

3 yıldır denemediğim tedavi yolu kalmadı psikoljikmen çöktüm resmen kımseye belli etmemeye calısıyorum çok ıstıyorum bır bebegımız olsun ama işte ben degıl de hıc bır tedavı görmeden hamıle kalan eltım onu çok ımrenıyorum onun yerınde olmak ıcın herşey yapardım kafayı yıyecem yardım edin benımle bu durumda olan birilerı varsa fıkırlerını soylesınler bana da demıyorlar hamıle dıye sankı bebegını yıyecem
Hamile kalmak isteyen ben hamile kalan ise eltim bu mu adalet? Kıskanmıyorum ama insan ister istemez soruyor neden ben?
Cevapla