Bence bu tamamen şartlara bağlı bir durum. Anne baba çalışıyorsa ya da destek alabilecek kimse yoksa çocuk bakıcısı gereksiz masraf değil, bir ihtiyaçtır çünkü çocuk güvenli bir ortam ve ilgi ister. Herkesin hayat koşulları aynı değil, bazı durumlarda bu bir lüks değil zorunluluk oluyor. Ama imkân varken sadece konfor için tercih ediliyorsa o zaman sorgulanabilir. Sonuçta mesele para değil, çocuğun sağlığı, güvenliği ve gelişimi. O yüzden tek bir doğru yok, ailelerin durumuna göre değişir.
Aynen öyle düşünüyorum. Para çocuğa harcanacak daha iyi bir şey diye düşünüyorum. Özellikle evde başka bir iş yapamıyorsan bu parayı çocuğun eğitimi veya gelişimi için kullanmak daha mantıklı geliyor bana.
Bence bakıcı kesin gereksiz diyemem, tamamen ihtiyaca bağlı canım. Çalışan bir anneysen ya da destek olacak kimse yoksa bazen bakıcı nefes alanın oluyor 👶🏻✨ Evdeysen ve zamanın varsa tabii ki o bütçeyi çocuğuna ayırmak daha cazip gelebilir 💛 Annelik biraz denge işi, her evin düzeni farklı sonuçta. Unutma, anne mutluysa ev mutlu 😅🌸
Yani bazı durumlarda önemli oluyor çocuk bakıcısı tutmak mesela hem kadın hem erkek çalışıyorsa ve ortada bir çocuk varsa çocuk bakıcısı en iyi seçeneklerden biri olabiliyor
Kazandığım para sadece bakıcının masrafını karşılıyorsa kaynanamı ya da annemi çağırırım gelip baksınlar torunlarına 1-2 sene bakıcı parasının yarısmı da onlara veririm motivasyon olur.
Çalışan biri için güvenlir bakıcı çok iyi olur yani ona buna bakar mısın minnetini etmek yerine Kendi paranla minnetsiz hayatına devam ediyorsun ne güzel işte hiç değilse "Senin çoğunu ben büyüttüm!"diyen olmaz en azından.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
3 ay
çalışan kadınlar yapıyor ama annesinin bakması ve ilgilenmesi çok önemli.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
3 ay
Seni çok uzun zamandır görüyorum ve merak ediyorum gerçekten
çalışma gibi bir durum uzerinden sormamistim zaten. evde olup yardımcısı bakıcısı olanlar var mesela. yani ben evdeysem bakıcı tutup keyfi paramı ona vermezdim