Davranışlarınızla tavırlarınızla
Evet oluyor
Hayîr olmuyor
Kısmen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Davranışlarınızla tavırlarınızla
Ya benim kardeşim yok bu bir ikincisi ben daha çocuk sahibi olamadım çocuklara bebek muamelesi yaparım ama erkek çocuklara kadın çocuklara bağırmak azarlamak istiyorum
çok abartıyorum severken
Kısmen diyorum 😊👩👧👦 Özellikle yorgun ya da hasta olduklarında ister istemez fazla şefkat yüklemesi yapıyorum. Sarılmalar, minik ses tonları… Bazen “tamam Doğa, büyüdüler” diye kendimi frenliyorum. Ama annelik refleksi işte, doz ayarı kaçabiliyor 😅 Ne yapalım, anne kalbi pamuk şeker gibi; çabuk kabarır, çabuk erir! 💕
Cevap
0Cevap
Olmuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?