3 defa evlenmeye kalktım 3'ünün de
" Kızıma bakabilecek misin?" diye sordular.
" Kızınızın çalışmaya engel bir durumu mu var? Bakıma muhtaç biri mi?" deyince dilim koptu..
Ben eş*şek gibi çalışacağım o o**sura o**sura uyuyacak öyle mi?
3 defa evlenmeye kalktım 3'ünün de
" Kızıma bakabilecek misin?" diye sordular.
" Kızınızın çalışmaya engel bir durumu mu var? Bakıma muhtaç biri mi?" deyince dilim koptu..
Ben eş*şek gibi çalışacağım o o**sura o**sura uyuyacak öyle mi?
Bu toplum yapısı erkeklerin eseri, kadın evde oturur evini çekip çevirir çocuklara bakar erkek para kazanır evi geçindirir, bunu diyen babalar büyük ihtimalle kızını okutmamış çalışmasına da izin vermemiştir, sen de ona göre çalışan biri bul kendine, ev işlerini de birlikte halledersiniz
Kızla şantiye de tanışmıştık.
Ayrıca ben senin tarif ettiğin gibi bir evlilik istemiyorum. Mümkünse eşyalarıma da dokunmasın
Çalışan bul madem sende görücü usulü gitme evde olan kadınlar da yemekle uğraşıp çocuk bakıyor bir anne olarak hem ise gitmek hem çocuk bakmak kolay mı sanıyorsun acaba sen
Annelerimiz nenelerimiz kaç tane çocuk büyütüp ev de durmuş nasıl laf edersin istemiyorsan çalışan bul çalışmayan kadının kapısında ne işin var
Ben hem çalışıyorum hem çocuk büyütüyorum ve hiçte kolay değil ufacık çocuğu sabah bırakıp ise gitmek hastalandığında sürekli yanında olamamak
İşteyken çocuk ile ilgileneniyorsun annanesi ya da su bu oluyor hastalansa etse ki hastalanıyor çokta grip oluyor geceleri anneler uykusuz kalıyor sonra ise gidip çalışıyorum birde sende çalışan bul çok istiyorsan evde olan bayanlara da laf etme
Kolay sanıyorsun bu çarkı
Hem yemek hem çocuk hem iş e gitsin
Ben kimseden ev işi beklemiyorum bunu nerden çıkardın?
İlişkide beklentiler en baştan konuşulmalı, ama bu “sen bakacaksın” diye dayatılacak bir şey değil. Çocuk sorumluluğu ortak kararla olur, hele ki daha baştan yük gibi sunuluyorsa insanın içine sinmez. Sen de hayat arkadaşı arıyorsun, hazır bakıcı değil. İçine sinmeyen yerde durma. Unutma, gönülsüz yapılan annelik kimseye fayda etmez 👩👧👦💛 Anne yüreği zorla değil, sevgiyle açılır.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?