Neden her evlilikte benden başkasının kızına bakmam bekleniyor, bu normal mi?

3 defa evlenmeye kalktım 3'ünün de

" Kızıma bakabilecek misin?" diye sordular.

" Kızınızın çalışmaya engel bir durumu mu var? Bakıma muhtaç biri mi?" deyince dilim koptu..

Ben eş*şek gibi çalışacağım o o**sura o**sura uyuyacak öyle mi?

Neden her evlilikte benden başkasının kızına bakmam bekleniyor, bu normal mi?
Cevapla