Yıllar once kacırılan kızı mı kaybetmekten korkmam normal mi, bu kaygıyla nasıl basa çıkabilirim?

6 aylıkken babası kaçırdı sonra 2 yasında aldım yanıma şu an kızım 7 yasına girçek ama ben halen korkuyorum panik atak gibi geçiriyorum aglıyorum psikiyatrik haplar da kullanıyorum ama yinede geçmiyor

Yıllar once kacırılan kızı mı kaybetmekten korkmam normal mi, bu kaygıyla nasıl basa çıkabilirim?
Cevapla