Yeni doğum yaptım, bebeğimi ne sıklıkla emzirmeli ve mama ile desteklemeli miyim?

Yeni doğum yaptım bebeğim 3 günlük göğüs ucum olmadığı için memeyi tutmuyordu bizde sağıp vermeyi denedik pompa ile hastanede öyle de sütüm azdı sonra hemşirelerden biri önerilmesede silikon göğüs ucu alın öyle deneyelim dedi bebeğim bir süre emdi ama göğüs uçlarım yara oldu emzirmeye bir süre devam ettim ama şu an yaralardan acılardan dayanamayacak kadar olduğu için mama veriyorum 2 saatte bir sadece 1 günü mama ile geçirdi bugün tekrar canım çok yansada silikon uçla tekrar deneyeceğim mama vermek istemiyorum anne sütü her zaman daha sağlıklı asıl sormak istediğim her ağladığında mı beslemeliyim 2-3 saatte bir mi yardımcı olursanız çok sevinirim bu arada söyleyecek biri çıkar diye şimdiden şunu da söyliyim göğüs kremi kullanıyorum ve arada sütümü de sürüyorum

Yeni doğum yaptım, bebeğimi ne sıklıkla emzirmeli ve mama ile desteklemeli miyim?
Cevapla