Arkadaşlar komedi için demiyorum sevgilim en az 3 çocuğumuz olur diyor 2 cocuk az diyor ve doğulu onlar 5 kardeşler. Eğitimli kişileriz çalışıyoruz diyorum nasıl en az 3 diyorum ne olacak diyor 5 tane olsa olur diyor. Sizce ciddi mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
5 ayAfedersin de sen doğuracaksan neden olmasın de 😂 ciddi olup olmadığını en iyi sen anlarsın ama ciddi olmasını isteyebilirsin. Ciddi ciddi de hala 3-5 çocuk diyorsa hayat beklentileriniz uyuşmuyor demektir, ayrilirsin. Biraz da gerçekçi düşünmeye davet et. Ikiniz de çalışıyorsanız sen işten çıkmak zorunda kalacaksın o kadar çocuğunuz olursa... Çocuk bir aşk ise senin için, çıkarsın da sorun etmezsin zaten ama çok çalışıp refah içinde yaşamanızı sağlayacak mı?
Hahaa benim de yurtdışında yaşayan, yıllarca uzaktan konuştuğum birisi var, o da evlenmek istiyor.. tabi orada da evlenecek birini bulamadığı için böyle uzaktan biriyle konuşması gerekiyor. Orada insanlar ilişkiye okeyler ama evlenmeye gelince istemiyorlarmis. Diyor bana evlenelim bir çocuğumuz olsun falan, ben aşık olmadığım kişiyle çocuk yapamam ki. Aşık olursam hemen bir o erkekten bir çocuğum olsa diye hayal kurmaya başlıyorum 😂 aşk yoksa olmuyor o olay, bu yurtdışındaki arkadaş da hiç beni aşık etmiyor ki, sadece mantıksal evlilik olayını düşünüyor. Hatta söyledim de aşk olmadan evlenemem diye. 30-35 yaşında hala aşk mi düşünüyorsun diyor. Bana böyle tutkuyla bağlanacak, beni sevecek, düşünecek koruyacak kollayacak bir erkek olmalı ki, o vibe'i vermeli ki ben aşık olup çocuk yapmayı düşüneyim. O düşünmesin o zaman aşk falan, kendini yaşlı hissediyorsa hissetsin, aşkı bulamayacağını düşünüyorsa düşünsün. ben hala çok genç hissediyorum ve aşkı bulacağımı da düşünüyorum. Aşk için hiç bir zaman çok büyük olamazsın.. bazen yaşlı çiftlerin fotoğraflarıni görüyoruz birbirlerine aşk ve şefkatle davranıyorlar. Benim babaannem ve dedem arasında da büyük bir aşk vardı. Annemde babamda o kadar aşk yok mesela bence.. birbirlerini önemserler ama babaannem ve dedemde asıl aşkı gördüm tanıdım yani. aşk insanın içinden gelir ve içinde bu duyguyu taşıyan insanlar yaşamak zorundadır, başka türlü mutlu olunmuyor.
22 Yorumla
Soran5 ayBiz aşığız ya, ki olursa cocugumuz aşktan olacak zaten, bebek gibi bakarız ikimiz de birbirimize
- 5 ay
Sevindim ☺️
En İyi Cevaplar
Çocuğu yapma aktivitesiyle ilgilenip Doğum sancısından ya da sezaryensen doğum sonrası ağrılardan inlerken sana bir bardakk su geçirmeyecek bir adamsa, çocuk doğduktan sonra seninle birlikte gece kalkmayacaksa. Sen uykusuzluktan sinir krizi geçirirken git dinlen ben bakarım diyemeyecekse o adamdan baba olmaz. Diyelim o zor süreci seninle paylaştı tüm yükü almak için elinden geleni yaptı o zaman da o kadar çok çocuk istemez. Çünkü çocuk büyük bir stres demek her ne kadar doğurduğum için hergün şükretsem ve müthiş uyumlu bir bebeklik dönemi geçiren bir çocukla ve her yükü paylaşan bir eşle annelik tecrübesi yaşamış olsam da en basit haliyle bu kadar stres yarattı bende. Ki bunun bin katı zorluk yaşayan anneler var. ÖZellikle çalışan çevreden destek göremeyen anneler eğer gerçekten sorumluluk sahibi annelerse intiharın eşiğine geliyorlar bu dönemlerde. Çünkü bir çocuğu doğurması değil sadece. "Sokağa sal naparsa yapsın" ya da "bitki gibi yedir içir uyut büyür" kafasında değilseniz bin bir türlü kaygı yaşayacaksınız onunla. O adamdan baba olur mu önce ona bak lütfen. Mesela sen hastayken ne yapıyor çok önemli. Seni iyileştirmek için ne kadar uğraşıyor? Hatta anne, kaynana, kardeşler hepsi önemli sen o yükün altında ezilirken psikolojini iyileştirmek için sana destek olacak insanlar mı yoksa sütün yetmiyor, çocuğa bakamıyorsun bilmem ne diyerek seni kötü hissettirecek insanlar mı? Çok büyük mesele çocuk büyütmek. Bunu hayvani bir doğal süreç olarak görenlerin çocuklarının neye sebep olduğu katledilen çocuklardan görüyoruz.
32 Yorumla
Soran5 aySevgilim çok anac birisi, ben hasta olunca bile benden cok kendimle ilgileniyor o anlamda sorun yaşayacağımızi düşünmüyorum
Gizli Üye(25-29)5 ayçocuk önce anneyi etkiler. fiziksel ve psikolojik olarak. doğumdan sonraysa masraflar başlar. baba ancak o zaman farkına varır ama hala tam farkında değildir. bilinçli bir baba değilse hiçbir zaman da olamaz. çocuk sadece sizi temsil edecek, seveceğiniz, oynayacağınız küçük bir süs değildir. insan yetiştiriliyor nihayetinde. bu insan, gelecek demek. bir çocuğa iyi şartlarda bakım ve eğitim sağlanamıyorsa belirsiz olan yakın gelecekte konumu, yaşam standartları düşük olur. bir insan çocuğunun işçi sınıfında kalmasını, mutsuz olmasını istemez öyle değil mi? bilinçsizce birden fazla çocuk istemek büyük bir cahillik. 10-20 yıl sonrasını düşünerek hareket etmek gerekiyor. üstelik dünya artık üstünde olduğumuz için mutlu eden bir yer değil. kaynaklar tükeniyor, işsizlik artıyor, gelir farklılıkları arasında uçurumlar var. dünya genel manada iyi değil. böyle bir sistemde bir çocuk bile dünyaya getirmek çok büyük bir risk.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayİyi bir gelecek veremeyecekseniz hiç yapmayın. Bana göre çocuk donanımlı yetiştirilmeli, yabancı bir bakıcısı olmalı, ona ana dili gibi ingilizce öğretmeli, yurtdışında kaliteli kişilerle kaliteli eğitim almalı, daha kendinizin kaliteli bir yaşamı yokken çocuğa kaliteli bir yaşam veremezsiniz.
11 Yorumla
Soran5 ayAynen öyle, ikimiz de avukatız ve iki yabancı dil biliyoruz, eğitimli insanlarız.
Yapay Zeka Cevapladı
Çocuk sayısı, evlenmeden önce netleşmesi gereken konulardan biri canım 👩👧👦💖 Sen 2’de rahatsın, o “en az 3” diyorsa bu hafife alınacak bir fark değil. Şimdiden sakin sakin konuşun, nedenlerini anlatın, maddi-manevi yükü masaya yatırın. Anlaşamıyorsanız da “kader” deyip geçme, sonra uykusuz geceler sadece bebekten olmaz 😂
30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
63Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 5 aysenin istediğin olur
11 Yorumla
Soran5 ayEvet hep öyle olur ama genelde bizde o baskındirda
5 ayDoğuramazsan yetersiz diyecekler, kadınlık duygularını yerle bir edecekler. Yani hadi rahatsız olduğunu düşün , bu senin elinde mi? Olmasını isteyip de olduramayanlar var. Sorun olup olmayacağını kadın doğumdan öğrenmelisin. Taramadan geçebilirsin. Sorun yoksa seni huzursuz edebilecek can yakan cümlelerden korunmuş olursun. Çünkü evli bir arkadaşımın başına gelmişti. Çocuk yapamayınca söylemediklerini bırakmadılar. Sonunda boşandı. Çok iyi düşünmelisiniz. Sizinle çocuk için değil değil sizi önemsediği ve sevdiği için evlenmeli hanımefendi.
32 Yorumla
Soran5 ayBenle cocuk icin evlenmeyecek zaten, evlenirsek asik olup ayni evde kalmak icin evleneceğiz
- 5 ay
Aynen
Gizli Üye(25-29)5 ayEvet ciddidir bende doguluyum knka ordan biliyorum. Bizim ailede böyle bu gelenekle alakası var. Töre böyle istiyor. Yani şöyle 5 çocuk istiyorlar bu normal yani dogu tarafında yaşıyorsan kültürü doguysa 5 çocuk istemesi normal. Ama sen istemedigini söyle , ciddi bir şekilde konuş. 😀😀 gülme yani ciddi oldugunu göster, sen şimdi gülersen ciddiye almazsan evlendikten sonra ben sana söylemiştim felan der. Kavga çıkar valla bende erzurumluyum memleket orası ama orada yaşamıyoruz. Dogunun kültürü böyle yapacak bir şey yok.
20 Yorumla
5 ayMaç maç bakmak lazım… be evlensem ben de 11 çocuk yaparım aslında ama.. hayat öyle değil hamilelik var … aşk yaşamaya odaklı olacaksın… ne kadar meyve çıkar o aşktan nasip işi… ve hamilelik ne kadar kolay zor geçecek … hani 2 üçüz bir ikiz doğursan … tamam da genelde bir bebek için 9 ay hamilelik yani…
ben kendime şöyle güveniyorum hamilelikte le üstünde tutarım … yorucu bir süreç gibi olmaz vesaire ama … her kişinin bünyesi farklı … kusmak mide bulantısı farklı… aşka odaklanın nasip neyse o olur
10 Yorumla
5 ayKadınsın niye zor mu sence ya Ben sizi anlamıyorum ki abi sen kadınsın ya kadın kadın insana sahip olmak için mi var Bir Erkek ya Bak bütün dünyayı gezer gelir Tamam mı Akşam olur sen onu koynuna alırsın 5 dakikalık 5 dakika ya Bütün her şeyi unutur bitirir yani ya senin koynuna girer 5 dakikadır bak ve seninle uyumuşacak Teninde her şeyi bitirir abla yani Düşünsene o erkek sende aldığı duyguyu başka bir şeyler alamaz Hani bu da şudur seni illaki dölleyecektir yani döllesin ya 3 tane çocuk ne olacak ya sen kadınsın ya kadın sigarayla ilişkin yoksa ben inan ki kadına tapacak kadar saygılıyorum ya
00 YorumlaAz ve kaliteli nüfus diyorum en çok iki çocuk olur fazlası öncelikle anneye zarar sonra aileye ve topluma zarar. İşin en önemli kısmı anne baba koordinasyonuyla iyi yetiştirmek, bu bizim toplumda olan bir özellik değil. O yüzden fazla çoğalmayın ki kontrolü mümkün olsun.
10 Yorumla
5 ayAaaa ben evlenmeyi düşündüğüm kişiden vazgeçtim aldatıldım çünkü beni düşünüreken sözde başka kadınlarla gününü gün ediyormuş flörtleşip görüşüyormuş zaten yoluma bakıcam ben de onla evlenmem ama bence asistanlığımda İstanbul'da düzgün biri çıkar diye düşünüyorum
10 Yorumla
5 ayKnk benimki de 2 dio bana kalsa olmasa da olur kafasindayim neymis sonra zorla yaparmis bilmem ne 😐🥹😁
327 Yorumla
Soran5 ayBenimki demedi öyle bir sey henüz ahahah
- 5 ay
yapar
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz biliom ☹️
- 5 ay
Ya ahhaha
- 5 ay
bence dinle onu
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz bilmiom
- 5 ay
yaşınız kaç
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz 19 olcaz
- 5 ay
ilerde sen yaparsın o zaman
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz neyi
- 5 ay
cocugu ve herseyi
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz ben bisey etmicem artik hahah
- 5 ay
sen öyle san evlenince konuşurruz
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz nasil yani
- 5 ay
yapmam diyorsun ya evlenince aklına gelirim biri demişti yaparsın diye
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz ben cocuk yapmam demeidm ona o bana zorla yapacam dedi bende bilmiom. dedim
- 5 ay
zorlada yapar isteyerekte işte
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz zorla nasil yalxak aq dedim bakmam hepsine sen bakarsin diye
- 5 ay
Tabi cddi degildim burada
- 5 ay
neden ciddi değildin
- 5 ay
@acıgrcklracıksoz zorla olan cocuga bakmam demekte ciddi dehildim
- 5 ay
pardon özür
- 5 ay
Rızan olmadan senınle beraber olurum dıyo yanj tecavuz kafasında.. ve sız bunu gırgır samata gulerekmı anlatıyosunuz..
Kız olsam biri bunu bana ima etse iki dakıkada koyarım kapının onune ezıkmısınız. Zorla yaparım nedemek - 5 ay
@KahveSacliHeRif yo degilim zaten ilk seyde tecavuz oldu 😐
- 5 ay
Zorla nasıl yapacakmıs
Gizli Üye(18-24)5 ayYorumlardan okuduğum kadarıyla sevgilin seni seviyor, önemsiyor ve seninle ilgileniyor. Bir kadın daha ne ister ki😍 Bu yüzdende neden olmasınki, sizin gibi birbirine aşık olan çifte 5 çocuk az bile😊 Umarım mutlu olursunuz bilikte
12 Yorumla
Soran5 ayYaa teşekkür ederiz. Çok tatlısınız ❤️
Cevap sahibi5 ay🥰
Gizli Üye(36-45)5 aySenin o kadar sabrın yoksa yapamazsın. Şimdiden söyle çocuk bakmak çocuk oyuncağı değil. Sen işi bırakınca evin masrafını karsilayacak hâli olacak mı mesela çocuğa kendiniz bakmayacaksanız da çocuk yapmayın. Yok bakıcı bakacak memesi dedesi bakacaksa çocuk yapmayın daha iyi.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayÇocuğun doğması önemli değil ona iyi bir aile olabilmek o önemli
Sevginiz çok ve çok iyi standartlarda büyütebilirseniz belki
Yoksa günümüz şartlarında üç çocuk fazla bana göre
Tek veya en fazla iki çocuk mantıklı
Yani ilişki sizin sevgilini sen tanıyorsun
Ama ırkçı biri değilim o coğrafyanın insanları fazla çocuk sahibi oluyor
Topluma bak şu anda ne halde nasıl bir nesil geliyor
İnsan böyle bir neslin içine çocuk dünyaya getirmek dahi istemiyor10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayEğer maddi manevi 3 çocuğa yetebilecekseniz hayır ciddi bir sorun değil böyle bir devirde çocuk yetiştirmek çok zor kötü niyetli insan çok var sevgilin ailesinden öyle gördüğü için kalabalık aile istiyor
12 Yorumla
Soran5 ayEvet, maddi durumlarimiz iyi cok şükür meslegi olan insanlariz ama ben o kadar çocuğa bakabilecek yapım yok ve çocuğumuzu da güzel yetiştirmek istiyorum. Kiz çocuğu çok istiyor 1 gane kiz olsa bile yeter bence :) ailesinden gördüğü icin kesinlikle ama ikimiz de çalışıyoruz onu atlıyor
- 5 ay
yeter emin ol
Gizli Üye(36-45)5 ayCiddi olabilir yani bu konuyu önceden konuşmak lazım sonuç olarak bu kararlı tek başına alacak olan kendisi değil. Aileden böyle görmüş olabilir karşısında ama bir insan var karşındaki insanın da görüşünü sormak zorunda
13 Yorumla
Soran5 ayYa yüksekten de demis olabilir gibi geliyor, o kadar cocuk bakılmaz ya ikimiz de avukatız
Cevap sahibi5 ayİşte Ama sonuç olarak bu sizin düşünceniz hani yükseldiği için olmuş olabilir ama dediğim gibi Siz bunun cevabını en başta verin daha sonra hani şunu derseniz ben yükselip öyle dediğini sandım o yüzden seni ciddiye almadım bence daha kötü sonuçlar doğurabilir. Hani şunu diyebilirsiniz kırmadan Sen aileden böyle görmüşsün ama burada benim de düşüncem önemli
Soran5 ayTabi ki sadece 1 kere açıldı konu
Merak etme 1. Çocuktan sonra sevgilin 3 çocuk fikrinden kendi vazgeçer.
21 Yorumla
Soran5 ayAyynenn ben de öyle düşündüm
5 ayHer halde benim gibi çocukluğu iyi geçtiği için evlatlarının da öyle olmasını istiyor. Çok çocuklu ev iyi oluyor)) En azından bir çocuğun hem kardeşi hem ablası oluyor, büyüyünce de hem hala, hem teyze, hem dayı hem amca oluyor. Güzel böyle. Bence böyle düşünüyor
00 Yorumla
5 ayHayır, bu tek başına ciddi bir sorun değil ama önemli bir konudur çünkü çocuk sayısı gibi büyük kararlar çiftlerin ortak hayallerine ve yaşam planlarına bağlıdır. Eğer sen farklı düşünüyorsan bunu açıkça konuşmak gerekir, yoksa ileride beklenti farkı ilişkiyi zorlayabilir.
00 Yorumla
5 ayBenim babam da doğulu iş adamı annemle evlenmeden önce 6 tane çocuk istiyrmus not hepimiz kolejde okuduk en küçük kardeşim hariç 5 kardeşiz annneme keşke iki tane çocuğumuz olsaydı diyormuş ev bildgn curcuna 🤣
11 Yorumla
Soran5 ayAhahaha yaaa evet biz de çalışan insanlarız zor yaniii
5 ay1 tane olunca değişir o benimki de 6 diyordu şimdi 1 yeter diyor 😆
11 Yorumla
Soran5 ayAhahahaha tam da dediğim gibi
5 ayİkna etmeye çalış, başka istemediğin şeyleri de varsa ayrıl
13 Yorumla
Soran5 ayYok ya 1 tane olsa yeter diyor, beni sinirlendirmek hoşuna gidiyormuş, benim yorulmama kıyamaz o
- 5 ay
Hee ahjahajah ben de 4 yaptıracak sandım
Soran5 ayHayir maganda bir adam degil o
Gizli Üye(36-45)5 ayBu adam doğulu üremek isteyecektir eyvah eyvah. Kaç bundan, çocuğa kadın bakar zaten bu ülkede ki doğulu aile erkek elini bir işe çocuğa sürmez başına bela alırsın
14 Yorumla
Soran5 ayAdam oyle bir adam değil, ikimiz zaten meslektaşız anac birisidir bir de. Benden anac hatta
Cevap sahibi5 ayAma şu kesin ki sonuçta yapısı toprağı, yani çok çocuk isteyecektir en az 3. Onun 3 dediğini sen 5 kabul et 🤣 demişti dersin
Soran5 ayYapısı beni ilgilendirmiyor benim çocuğum ve beni sevdi yapacak bir sey yok. Ki çalışan kadinim biliyor
Soran5 ayCok o kafasi varsa kendi yöresinden görücü usulü bulsaydı üzgünüm yani. Zaten bugun 1 tane olsa yeter bize dedi, benim yorulmami istemez
5 ayMaddi durumu iyiyse normal bnce ama maddi durumu normalse ekonomiden etkileniosa 1 bile fazla
19 Yorumla
Soran5 ayİkimiz de avukatız
- 5 ay
İyi kazanıyorsanz bnce normal ama istemiyorsan sen 1veya 2 tane olsun die açıkça sole sonuçta ekonominin nolcg belli değil haliyle 2 en fazla yeter de
Soran5 ayİyi kazanıyoruz da 2 tane max yeter zaten 30 yasinda anca evleniriz o kadar çocuk yok yani olmaz
- 5 ay
Ülkenin halı ortadayken bnce mantkli diyorsun bunu ona da bastirarak sole yarın evlenince sana baskı yapmasn
Soran5 ayYa evet ben evlenince gezmek istiyorum açıkçası ki işime de mola veremem, o kadar çocuk bakamam ben, işkolik birisiyim, ileride tekrar konuyu açacağım
- 5 ay
İskoliksen 1 tane bile sana fazla gelir ki çocuk olunca işe ara verince bir daha zor oluo tekrar başlaması
Soran5 ayYok bırakamam mesleğimi de, o da ne olacak 1 sene rapor aliriz falan diyor ama eve giremem yani çalışan kadınım, onun fikri değişir ya şu an ev dizmekten de haberi yok onun, birikimi sever o da.
- 5 ay
Çocuk masrafi yetişkinden çok fazla ekonomi bizi etkilemez diyorsa 1 tane olsun yeter. Meslegini asla bırakma bn kaç zamandr arıyorum bulamıyorum uzun zamandr ara verdgm icn bu en büyük hatan olur sakın sakina. Bekarken her şey tozoembe evin içine girince farklı oluo ona bunu baskilayarak anlat normal anlatnca anlamio erkekler
Soran5 ayYok ya sevgilim kültürlü birisi anlar onu
Off birde 3 tane erkek olsun, evde 3. dünya savaşı 😄
16 Yorumla
Soran5 ayBenimki kız istiyor, kız çocuğuna deli oluyor, erkek olmasin diyor 😄😄
Soran5 ayNiye ayrıldınız?
Soran5 ayAnlıyorum, hayırlısı olsun. Biz de sınavımız var diye ilişkiye başlamamıştık hemen :)
5 aySiz önce birinciyi bi yapın sonrasına sonra karar verirsiniz ne bu acele
11 Yorumla
Soran5 ayAhhahaha bence de
Gizli Üye(25-29)5 ayEee Doğulu birisini seçen sensin. Doğulu birisini seçtiysen, doğu kültürüne sajip insanların çıkardığı zorluklar karşısında sesini çıkarmaya hakkın yok. Kimse seni o kültürden birisini seç diye zorlamadı. Yok öyle hem ayranım dökülmesin hem de g... s... n demek yok 😄 Biz Batı Anadoludaki erkekler yerine doğudan birisini seçtiysen zorluklarına dibine kadar katlanacaksın.
09 Yorumla
Cevap sahibi5 ayEğer bu zorlukları kabul edemiyorsan da ayrılacaksın
- 5 ay
Ne saçma bütün doğulu erkekler çok çocuk istiyormuş gibi konusmussun hemde yapmak zorunda değilki kimse
- 5 ay
Çok çocuk batilida istiyor doguluda istiyor sadece onlara özgü değil
Cevap sahibi5 ay@benimenderinkuyum Ben çok çocuk istemek sadece doğululara özgü demedim ki. Batılılarda da çok çocuk isteyenler var ama bunların sayısı çok çok az. Kökeni batıdaki şehirlere dayanan ailelere bak, son 20 yıldır hep 1 ya da 2 çocuk yapıyorlar. Son 20 yıldır 2 çocuktan fazla yapan kişilerin çoğunun kökeni doğuya dayanıyor. Bir de Suriyeliler de çok çocul yapıyor onlar ayrı
Cevap sahibi5 ayYorumumu biraz da şaka amaçlı yazdım ciddi değildim 😊
Soran5 ayBatıdaki erkekleri de gördük kusura bakmayın ayrıma gerek yok, adam kadin ruhundan anliyor ve enerjimiz onla tuttum ne yapabiliriz yani anlamadim
Cevap sahibi5 ayİyi ya tamam hayırlı olsun evliliğiniz. Ya sonuç olarak kızların batılı erkekler varken doğulu erkeklerle evlenmesi bana biraz saçma geliyor o yüzden şakayla karışık sitem edeyim dedim 😄
Soran5 ayBatili flört oldu benim 1 kere, adam cikmadi ne yazik ki. Ustune bahanesiz beni terk etti.
Cevap sahibi5 ayKötü olmuş karaktersiz birisiyle sevgili olmuşsun. Bu gidişle bende zaten Ukraynalı bir kızla sevgili olucam 😄 Düzgün bir kız bulamadım
Evlenen çoğu yakınımda gördüm ki çoğunlukla erkeğin dediği istediği eninde sonunda oluyor kararınız net ise ona göre hareket edin ve taviz vermeyin görüşündeyim ben
10 Yorumla
5 ayO çocuklara bakabilmek için maddi gücünüz var mı o önemli hayat şartı pahalı her şey pahalı o çocuklara güzel bir hayat verebileceğiniz mi iyi bir anne baba aile olabileceğiniz mi bunlar önemli
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBence mantıken ömür boyu en az üç olmalı ve 5 te olabilir niye olmasın bunun için aranı bozma bence
14 Yorumla
Soran5 ayYok çalışan insanlariz 3 çocuk fazla zaten max 2 tane olur
Cevap sahibi5 ayYaw olur. Ömür boyu mu çalışacaksın. Belli bir zaman sonra ekonomik olarak sorun yaşamazsanız sadece eşin çalışır mesela. Dediğim gibi ömür boyu en az 3 öneriyorum. Ne kadar fazla çocuk , vakti gelince o kadar fazla destek ihtimali demektir
Soran5 ayYok ben de ömür boyu çalışırım, erkek eline bakmam
Cevap sahibi5 ay🤦
Gizli Üye(25-29)5 ayO ne ya ben hiç çocuk istemem onun lamı uğraşıcam şimdiki çocuklar ömür çürütür birde 3 tane diyor 2 tane yeter
12 Yorumla
Soran5 ayKiz çocuğu çok istiyor
Cevap sahibi5 ayBence evlenme 😂
Önce nir evlenin, daha yolun başındasınız, sonra ekonomik durumunuza göre 3 de yaparsınız 5 de. Belki de 1 de yetinirsiniz. Bu devirde çocuk yetiştirmek, okutmak, iş güç sahibi yapmak kolay değil.
10 Yorumla
5 aySen bku yemişin doğulu adamla evlenerek... Aldatılırsında... Dövülürsün de... Tehdit de edilirsin... Bku yemişin.
26 Yorumla
Soran5 ayNe diyorsun ya, adam okumuş. Aldatilma nedir, benim gibi kadini aldatırsa kendi saçmalığı olur zaten, adam okumuş yurt disinda ya
- 5 ay
Eşşeğe de diploma versek ordinaryus olur ama genede eşşek eşektir? (Okumuş eşşek daha tehlikelidir) Ben çok Doğunun insanını gördüm komşularım hep doğulu... Bir tanesi iyi değil sırf aramız bozulmasın diye merhaba merhaba * insana selam verirken zorlanırlar. Kendi içlerinde bile evlenirler devamlı huzursuzluk sömürmek derdindeler. Kavgası eksik olmaz bir de yalansız ve komplosuz işleri yok. Varsa yoksa komplocular çünkü kalabalık aileler.
- 5 ay
@lylyth "Bu arada en aldatmayanlar doğulular oluyor " Her dk nefesin enselerinde mi biliyorsun? İyi bir hırsız yakalanmadığı sürece hırsız değildir. Beceriksiz hırsıza hırsız denilir. Doğulu insanların çok fazla kuzeni yiğeni amcası dayısı vardır... Sosyal ilişkileri aşırı güçlüdür. Yalanı, yakalansa da bunu ört pas etmekte en yetenekli insan kitlesi doğuludan çıkar çünkü evde 15-20+ insanla devamlı birlikte büyüyor her zaman. Küçüklükten manipülasyonu yalanı rol yapmayı rest çekmeyi becermek zorunda.
Soran5 ay@lylyth ayynenn ayynen oyle katılıyorum
- 5 ay
@bykamaimasen Duygusal dalgalanmaları seviyor kadınlar. Biz çok rasyonel bakıyoruz belki. Doğunun insanı duygusal dalgalanmalar yaratmakta "ileri seviye tıpta uzmanlık rütbesinde" eğer ortalama doğulular. kadını da erkeği de... IG ve tiktok kullanım tarzı ve miktarından anlaşılabilir.
5 ayİktidar partisinin genel başkanını kendine önder seçmiş biriyse 3 de ister, 5 de ister. Peki o kadar çocuğa insan gibi bakabilecek misin? Gelecek kurabilecek misin? Oraya gelince tısss oluyorlar.
00 Yorumla
5 ayOnun için sorun yok tabi bu konuda sonuçta çocukları çıkaracak olan sensin..
10 Yorumla
5 ayBuna o karar veremez 3 çocuk istedi diye 3 çocuk mu yapacan saçmalama
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayya atıp tuttuğuna bakma gerçekten ilgili bir baba olacaksa ikiden üçten sonra kendi de bence artık istemeyecektir. çünkü görecek büyütmenin zor olduğunu
10 Yorumla
5 ayBu neden bir sorun olsun ki? Eğer kendinize güveniyorsanız gayet makûl bir istek.
10 Yorumla
5 ayÇocuk iyi olur ya ama doğuracak olan sensin senin sözünün geçmesi lazım
10 YorumlaBakacak gücü varsa yap gitsin. Bakıcı tutarsın en kötü
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 408 cevap paylaştı. Valla üç çocukla kafayı tırlatırsın bence çok ciddi bir sorun
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 360 cevap paylaştı. 1 den başlayın bakalım ya siz bir. Sanki şıp diye oluveriyor.
10 YorumlaYa bu olay türkiyede sıkıntı yoksa yabancı ülkelere bakıyorsun her ünlünün 3 tane çocuğu var bizde bir tane yapsalar vucudum bozuldu bilmem ne eğer maddi imkanınız varsa yapın tabii
00 Yorumla
5 ayÜlkemizin nüfusu azalıyor. Refah seviyemiz artsın, güçlü bir ülke olalım istiyorsak 3-4 çocuk yapmalıyız. Yoksa son 100 yıldaki gibi batı bizim iç işlerimize karışacak. Nüfus bir güçtür, 4 çocuk şart.
02 Yorumla- 5 ay
4 çocuk sen bakabilcenmi istiyorsunki
- 5 ay
Maddi durumum 10 çocuğa da yeter çok şükür. Aslında sorumluluk istemediğim için çocuk sahibi olmak istemiyorum ama duruma göre bakacağız.
5 ayTayyipçi mi? 🤮
Sizi düşündüm de.. elde tesbh, takke, ayakta takunya, damcık damcık konuşuyo falan 🫵🫵😇😇
02 Yorumla
Soran5 ayYok yok
- 5 ay
Aman, öyleyse. getir de, üzerine kutsal su, sarımsak özütü, sirke sıkıp, kafada haç kırdıktan sonra kazığa oturtalım. Leş gibimde kokar ha
Gizli Üye(25-29)5 ayBen de çalışıyorum ve bir tane düşünüyorum. Çünkü zaman ve enerjim ancak bir tanesine yeter. Sen de ne kadar istiyorsan o kadar yap bence.
10 Yorumla
5 ayKendi doğurmayacak ya ister tabii.. sanki kedi yavrusu bunlar. Bakması büyütmesi kolay şeymi. 1 tane yeter diyorum ben kendime
10 YorumlaBöyle bir ekonomik kriz döneminde Bunu diyen erkekten uzak duracaksın
11 Yorumla
Soran5 ayEkonomik durumumuz iyi bizjm ya
olabilir onun kültürü için normal.
tek çocuk yapmayın da aman rezillikten başka bir şey değil.
00 Yorumlaciddi sorun 2 çocuktan sonra ameliyatla sperm yolunu kestirecek bi adam bulacağım ben kendime
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayÇocuk çok ciddi bir sorumluluk, eskiden 3-5 yapıp sokağa salıp akşama kadar kafaları rahattı. Ben normalde 2 max 3 çocuk isteyen birisiydim şu an vazgeçtim. Bir çocuğum var ve ömrümden ömür gitti bir senede.
00 Yorumla
5 ayBakabilecekse yapın tabi ama böyle diyen arkadaşlarım evlendikten sonra bir çocuğa bile zor bakabiliyor kolay değil çocuk büyütmek
00 Yorumla
5 aySeni 3 e ikna ederse en az 5 dogurursun. Doğurmazsan, üstüne başkasını getirir. Onların amacı jdeolojik. Sizin gibi saflarda bir halt var sanıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayUymuyorsa ayrıl adamı oyalama. Uyanı bulur. Uğraştırma.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAyrılma sebebi. Eğitimli olsa ne yazar? Kafa hala pırıl pırıl cahil kafası. 3 çocukta netse troll biridir de zaten. Kendine saygın olduğunu düşündüğümden direkt ayrıl diyorum.
10 Yorumla
5 ayE NE guzel kendisi dogursun 🥰🥰
22 Yorumla
Soran5 ayAhahaha bunu dedim tam ona güldü 😄😄😄😄
- 5 ay
Cnzmcjsmckskcj
Bi evlensin de öyle yapsın bu muhabbeti şam babası
00 Yorumla
5 ayŞakası bile korkunç. Bir de direkt istiyor yani sorma etme de yok.
01 Yorumla- 5 ay
5 tane olsa nolurmuş o zaman kendi doğursun. Gebeler nasıl acı çekiyor neler yaşıyor araştırsın.
Çocuk olduktan sonra değişmeyip ev işlerine yardımcı olurmuki sana o da var
00 Yorumla
5 ay3 abartı değil ama bu devirde bakmak zor tabi. 2 kafi bence
00 YorumlaŞakasına diyordur, ciddiyse bile 2. çocuktan sonra 3. çocuğa hevesi kalmaz zorluk çekerse. Senin dediğin olur kısaca, meraklanma. 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayVardı benimde bi tane 4 istiyordu bunu istiyorsa bile yaptığın zaman sana yardımcı olmayacak o kadar çocuğu yapıp napacaksin hem çalışan biriysen olmaz ben çalışmadigim halde 2 çocuk bile bakmak zor geliyor
10 Yorumla
5 ayYok yaa değişir onun fikri
11 Yorumla
Soran5 ayBen de öyle düşünüyorum belki cinsel anlamda yüksekten de demis olabilir bakamayiz o kadar çocuğa da dedim ben
- Devamını Gör (69)
Devamını Gör(114)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Sevgilim en az 3 çocuk istiyor. Sizce bu ciddi bir sorun mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer