Boşanma sürecinde yeni anne olanlar bu duygusal çöküşü nasıl atlattınız 😔?

3 aylık bebeğim var eşim boşanmak istediğini söyledi davayı açtık mecbur ailemin yanına döndüm. Çocuğumla ortada bırakılmış gibi hissediyorum hiç sevilmemil gibi hissediyorum etrafımdan destek görmeye ihtiyacım var ama herkes sırt çevirmiş gibi.. Kimse nasılsın demiyor eşyalarımı bile tek başıma toparladım. maddi yönden iyi durumda değilim çocuğum daha çok küçük bana ihtiyacı var ama geçinmek için işede ihtiyacım var çalışmam gerek. Her şey allak bullak olmuş gibi ne yapmalıyım bimmiyorum en azından burdan biraz destek görürüm diye yazıyorum çok ihtiyacım var.. Kimseye anlatamıyorum

Boşanma sürecinde yeni anne olanlar bu duygusal çöküşü nasıl atlattınız 😔?
Cevapla