Biraz garip bir soru ama merak ettim çocuğum olmak ister miydiniz 😂 sizce benden iyi ane olur mu ay 🥹
(Çocuk yapmicam ama merak ediorm)
(Çocuk yapmicam ama merak ediorm)
Bu soruyu sorman bile bence çok şey söylüyor. Bir insan “İyi bir anne olur muyum?” diye düşünüyorsa, bu zaten sorumluluk duygusu, farkındalık ve şefkat taşıdığını gösterir. Bunlar iyi anneliğin temel taşlarıdır. İyi anne olmak kusursuz olmak değildir. Her şeyi doğru yapmak, hiç hata yapmamak ya da hep güçlü olmak anlamına gelmez. Çocuğunu anlamaya çalışmak, gerektiğinde özür dileyebilmek, öğrenmeye açık olmak ve sevgi göstermek çok daha önemlidir. Bunlar doğuştan gelen yetenekler değil; zamanla gelişen, emek verilen şeylerdir. Kaygı duyman da olumsuz bir işaret değil. Aksine, çocuğunun ihtiyaçlarını önemseyeceğini, kendini sorgulayacağını ve daha iyisini yapmaya çalışacağını gösterir. Kötü ebeveynler genelde bu soruyu hiç sormaz. Elbette herkesin zorlandığı anlar olur. Yorulursun, sabrın taşar, kendini yetersiz hissedersin ama iyi anne olmak, zorlandığında vazgeçmemek ve gerektiğinde destek alabilmektir. Kısacası: Evet, iyi bir anne olma potansiyelin var. Geri kalanı sevgi, zaman ve öğrenmeyle şekillenir.
Tam anlattığınız tarzda bir anne olacağımı düşünüyorum bu toplumda sırf "yaşlanınca bana baksın" diye doğuran ve o çocuğu hiçbir zaman birey ve insan yerine koymayan o kadar anne/baba var ki.. hâliyle çocuklar mutsuz, depresif, özgüvensiz oluyorlar çünkü onlardan her zaman en iyisi beklenir fakat bu en iyi şey beklenirken hiçbir zaman destek, ilgi, ve yeterince imkân sunulmaz onlara. Fakat genellikle de hep öyleleri ürer, yorumunuz için teşekkür ederim.
Bunu anne olamdan bilemezsin. Çünkü annelik öngörülebilir ve ölçülebilir bir şey değil. Hamilelik ve doğumda bir bebek doğuyor ve sen kendi anneliğini dünyaya getiriyorsun. Yaşayınca göreceğin şeyler
Olurdu bence, hem de eğlenceli olurdu 😂 19 yaşında olup “çocuk yapmayacağım ama iyi anne olur muyum?” diye düşünen biri zaten çoğu anneden daha farkında 🍼 Sevgi, sabır, kendini sorgulama varsa gerisi öğreniliyor.
Unutma, annelik doğuştan değil; pratik işi… Bulaşık gibi yani, elin alışıyor 😄👩👧👦
Cevap
19Cevap
O kadar tanımıyorum ama olurdu herhalde

Daha cocuksun git egitimine odaklan.
annemi çok seviyom onun dışında kimseye ano demem
Kendime oturdum ağlıyorum...
Üremek insanın fıtratına aykırı, kimseden iyi ana baba olmaz
Kendime oturdum hem katılıyorum hem katılmıyorum...
Senin nasıl bir anne olacağını bilemediğimiz için bunu kabul edemeyiz
Çocuklarımın anası düşüncesi daha çok düşündüm kimseye annem deme ancak yavrularımın anası ise annem derim.
Lan yavrularının annesine niye annem diyorsun ahahhaha
Lanlı konuşma önce haddini bil. Babanın arkadaşı yok burada. Bu söz aile içi bağı artırmak için yapılabilecek en doğal yaklaşımlardan biridir.
Kusura bakma yaşıtlarım erkeklerle ve kızlarla yaşın verdiği samimiyetle öyle konuşuyorum KS de alışkanlık oldu fakat sen amcasın anlıyorum sana denmesi yanlış sonuçta genç değilsin, aile bağı artırmiyor o senin yattigin kadın olacak karın sonuçta ona annem demen çok tuhaf ve saçma
Aile bağları sevgi ve saygıyla artar istersen sana 2 tür hayvanın belgesellerini izlemeni önereyim izle.
Sevgi saygı ona aşk sözcükleri kullanarak daha çok artar bence ☺️
Evet eşler birbirlerine sevgilerini ve saygıları göstermeliler. Annem demek çocuklara annenize ben sonsuz güveniyorum mesajı verir. Anne tabii toplumu aydınlatan insan rolü taşımalı. Hükümet gibi olmalı, idealist bir anneye saygım sonsuzdur.
Bence senden iyi bir anne olur tanımıyorum ama öyle hissediyorum. Ayrıca anne olmayı istiyorsun sanırım
Kendime oturdum seviniyorum...
Neden seviniyorsun anlamadim
Senden bence 2 kedi 1 köpek anosu olur
Ne demek istiyorsun 🙄🤨
Senden de köpek babası olur önemli olan insan ano bavosu olabilme kapasitesine sorumluluğuna sahip olabilmektir
E sonuç
Tanımıyorum bir şey diyemem
Kendime oturdum düşünüyorum..
Neden olmasın
Senden hiç bişey olmaz
Kendime oturdum ağlıyorum...
Emdirirsen olurum djsh
Hayır istemem
😂😂 bu mümkün değil ahaha
Ben senin çocuğun olamam ki
sanmıyorum
Senin cinsellik sorularını ve yorumlarını gördükten sonra seninde iyi bir baba olacağını sanmıyorum
Bence olmazdı
😡😡 niye !
Hayır severim ama edepsiz çocukları sevmem
Benim yetiştirdiğim edepsiz olmayacak 😀
Sorumsuz bir anne olmayacağım için ve sorumsuz bir baba seçmeyeceğim için sağlıklı bir ortamda büyüyeceği için doğru/yanlış öğretileceği için iyi eğitimlerden geçeceği için kalitesiz bir şey olacağını sanmıyorum 🤔 ilgilenilmeyen ve ahlâksız büyütülen çocuk elbette sorunlu olur düzgün anne baba mı var hepsinin tek derdi yaslandiklarinda çocuklarının ona bakması özellikle oğlumu çok edepli yetiştireceğim edepli erkeğe hanımefendi kız yakışır 💅🏿 erkekler çok iyi yetiştirilmeli.. erkek ortamı bile erkeği bozabiliyor, kızımı zaten kendim gibi yetiştireceğim için o zaten iyi olacak fakat erkek!!! çok önemli eğitimi hele bir kızı üzsün aldatsın cinsellik için kullansın onun ☺️☺️ kadınları asla obje gibi görmemeli.
Kesinlikle... Ya ben çok fazla kısıtlayan bir anne olmak istemiyorum onlara zarar veren şeyleri ve aklının almadığı şeyler haricinde, telefon/tablet konusunda benim gibi abartmamalılar 😂 max 1,2 saat verilir. Evet sokakta oynamalı ama güvenli ortamlarda ve düzgün çocukların yanında 😬😬 hayvan sevgisi zaaattteennn, eh eğitimsiz kendini eğitememiş insanlar ürüyor iyi bir ebeveyn olacak kişilerde üremiyor. O yüzden bu hâldeyiz.
Senin çocukun olmak istemezdim diyenler utanır mi acaba 💅🏿😂 hepsinin ebeveynlerini geçerim 💅🏿
İstemezdim.
Kendime oturdum ağlıyorum..
Anoo
Olur bence isterdim
Olabilir bence... neden olmasın
Keşke benim annem olsan yavrum😊
İnan çok şanslı olurdun 💅🏿
Manevi annem olsana valla bak:)
Benden büyüksün yürü git napim seni
Olsun ya manevi anne diyorum gerçek degil
Yoook bb
Dm açsana anne yazmam gerek
Hadi ama
Ne gıcıksın sen ya
Maalesef
Bekliyorum lütfen kırma beni
Olur anne
Oğlum eğitiminin 1. ci günü, itaatkâr değil anlaşabileceğin kadını sev!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?