Ikizinizin olmasını ister miydiniz?

Cevremde kimi görsem diyor keşke ikizim olsa. Lan olmasın olmasın başa bela valla hele de kızsa hapı yuttu... aga her gece sabah hoparlörü pc'ye bağlar Keşha şarkılarını açar o çirkin sesi ile de eşlik eder... yemekte bile kavga ediyoruz artık siz düşünün... erkek olsaydı belki anlaşırdık..
Güncellemeler
+1 yıl
@KizlarSoruyor bu soru etiketi neden yani şimdi
Ikizinizin olmasını ister miydiniz?
Cevapla