Babam vefat ettikten 3-4 ay sonra çocuk yapan ablama ne demeliyim?

Ben psikolojik tedavi gördüm aylarca uykumdan ağlayarak uyandım annem aynı şekil kilo verdik üzüntüden stresten can sıkıntısından ama babamdan 3-4 ay sonra ablamın hamile kaldığını öğrendik. Hani biz burada mahvolurken nasıl çocuk yapabilirsin hani babam hayattayken neden yapmadın çok istiyordun madem. Babam vefat etmeden önce olsa anlayacam ama babam vefat ettikten hemen 3-4 ay sonra daha yıl geçmemiş hamile kaldığını öğrendik yeğenimi çok seviyorum ama insan biraz beklerdi hani ne acelen vardı. Zamanında niye yapmadın. Zaten bir yeğenimiz vardı biz burada acı çekerken resmen yaş bebeği doğuracak. Ben doğacak çocuğa üzülüyorum gerçekten sizce ablamın yaptığı ne kadar doğru? diğer ablam desen babamdan sonra 2-3 ay içinde tatile çıktı sanki yakın zamanda ölen babası değil de bir başkasıymış gibi nasıl böyle vurdumduymaz olabiliyorlar insan biraz acısını yaşar. Şimdi herkesin acıyı yaşama şekli farklı güzellemesi yapmayın biraz aklı olan insan babamın ölümünden sonra gidip mutluymuş gibi tatil fotoları paylaşmaz. Atamaz bir kere.
Babam vefat ettikten 3-4 ay sonra çocuk yapan ablama ne demeliyim?
Cevapla