3 çocukla mutsuz evlilik yürütülür mü, boşanmak mı yoksa çocuklar için katlanmak mı?

Uzun zamandır boşanma fikri aklımda. Bir türlü huzura kavuşamıyoruz eşimle. 3 tane çocuğum var ve onlar için bu evliliği sürdürüyorum ama sonra kendime haksızlık yaptığımı hissetmeye başladım. Çünkü evlatlarım için bile olsa bir ömür kendi hayatımı hiçe saymaya değer mi diye düşündüm. Sonuçta ben de bu dünyaya bir kere geldim. Eşimle aramızdaki ilişki benim açımdan sadece saygıdan ibaret devam ediyor. Çocuklarım bir şekilde büyüyecek ve hepsi yanımdan ayrılacak, belki de yaptığım fedakarlıklar yanıma kar kalmayacak bile. Kıymetim bilinmeyecek.

Siz olsaydınız ne yapardınız?

( Bu arada madem mutsuzsun niye 3 tane çocuk yaptın derseniz, nasip öyleymiş diyorum ve eleştirmeyip fikir vermenizi istiyorum)

3 çocukla mutsuz evlilik yürütülür mü, boşanmak mı yoksa çocuklar için katlanmak mı?
Cevapla