Uzun zamandır boşanma fikri aklımda. Bir türlü huzura kavuşamıyoruz eşimle. 3 tane çocuğum var ve onlar için bu evliliği sürdürüyorum ama sonra kendime haksızlık yaptığımı hissetmeye başladım. Çünkü evlatlarım için bile olsa bir ömür kendi hayatımı hiçe saymaya değer mi diye düşündüm. Sonuçta ben de bu dünyaya bir kere geldim. Eşimle aramızdaki ilişki benim açımdan sadece saygıdan ibaret devam ediyor. Çocuklarım bir şekilde büyüyecek ve hepsi yanımdan ayrılacak, belki de yaptığım fedakarlıklar yanıma kar kalmayacak bile. Kıymetim bilinmeyecek.
Siz olsaydınız ne yapardınız?
( Bu arada madem mutsuzsun niye 3 tane çocuk yaptın derseniz, nasip öyleymiş diyorum ve eleştirmeyip fikir vermenizi istiyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer