Düşük yapmak boşanma sebebi midir, kayınvalide ve eş baskısıyla nasıl başa çıkılır?

1 senelik evliyim kaynanam sürekli herşeyi başıma kalkıyor son yaptığı düşük yaptığımda oğluna oğlum boşanın dedi bu normal mi her düşük yapan boşanıyor mu ve görümcem dahil bütün aileyi bana kışkırtıyor kendi yaptıklarını söylemiyor beni düşman gösteriyor ne yapmam gerek eşim arada kaldı

Düşük yapmak boşanma sebebi midir, kayınvalide ve eş baskısıyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla