2 kere düşük yaptım. Kendimi içten içe suçlu hissediyorum. Ne yapmalıyım 😢?

Mayıs ayında hamile olduğumu öğrendim ama düşük yaptım. Banyoda düştüm ve o günün gecesinde bebeğimi kaybettim.
Daha sonra tekrar hamile kaldım ve bebegim bana tutunamadi onu da düşük yaptım ne yazık ki...
Kendimi çok suçlu hissediyorum. Daha hamile kalmak istemiyorum, hamilelik düşünmüyorum.
Üçüncü gebeligimde böyle olacak diye korkuyorum...
2 kere düşük yaptım. Kendimi içten içe suçlu hissediyorum. Ne yapmalıyım 😢?
Cevapla