Çocuğumda sorun olmamasına rağmen vesvese yaptım. Korkuyorum bir şey olur mu die?

1 buçuk yaşinda bir kızım var. Ablası ödev yaptıktan sonra uhusunu masanın üstünde bırakmış kızımda yedimi yemesini bilmiyorum. Kusma sesine koştum elinde sıvı uhu şişesini gördüm. Nasıl korktum anlatamam. Önce 114 zehir danişma hattını aradım. Sonra 112 acil servise danıştım. Ardından da acil servise gittim. Kan tahlili temiz çikti. Akciğer filmi temiz çocuk cerrahisi boğazina baktı her hangi bir kalıntı da yok. Doktorlar bir şey yok ama 24 saat kontrol altında tutmamiz lazım adli vaka dedi. Fakat büyük kızım okulda ve anahtarı yok. Gidecek yeride yok mecbur eve dönmek zorundaydım. Mecbur imza attım. Doktor herhangi bir sorun olursa mutlaka gel dedi. 72 saat geçti çok şükür solunumunda ya da yemesinde bir sıkıntı yok. Ne olur ne olmaz diye olayın ertesi günü sağlik ocağına gittim hangi durumlarla karşılaşabilirim, ilk ne yapmalıyım diye sormak istedim. Uhunun ya da türevi şeylerin bağirsak tıkanikligina neden olabileceğini söyledi. Gaz ya da kaka sorunu yaşarsan hemen götur dedi. 2 gündür takipteyim. Karnında şişlik yok, oyun oynuyor, yemek yiyor, anne sütü emiyor bol bol. Zaten normalde de hafta da 2 ya da 3 defa kaka yapardı ama şimdi sanki hiç yapmıyor gibi geliyor. Çocuğu zırt pırt doktora götürmekte istemiyorum. Artık beyaz önlüklü birini görünce korkuyor. Ne yapacağım bilemedim. Vesvese geliştirdim. Bu gibi durumlarda ne olur bilgisi olan var mı. Ya da ben bu vesvese halinden nasıl kurtulurum. Kendimle beraber herkesi sıkmaya başladım.

Çocuğumda sorun olmamasına rağmen vesvese yaptım. Korkuyorum bir şey olur mu die?
Cevapla