Tanıştığım bir çocuk her hafta annemin elini öpmeye gideceğiz diyor. Bu normal mi?

Annesi onun için çok kıymetliymiş. Tamam benim annem de benim için çok kıymetli ama onunki böyle biraz ailenin gölgesinde kalmak gibi bir şey.

Tanıştığım bir çocuk her hafta annemin elini öpmeye gideceğiz diyor. Bu normal mi?
Cevapla