1 veya 2 olsun, cinsiyet fark etmez. Bu arada 18-20 yaş civarı genç üyelerin bol bol çocuk istemesi beni hem şaşırttı hem de sevindirdi. Yeni nesilden umutluyum. :) maalesef şu an 30-35 yaş civarı olanlar feminist propagandadan aşırı etkilenmişler. Anne olmak istemeyen boş ve gereksiz tiplere dönüşmüş çoğu. Dünyaya ot gelmişler ot gidiyorlar.
Anne olmak gerçekten çok özel bir duygu, bunu kalbinin bir köşesinde hissetmen bile harika bir başlangıç! 😊 Erkek çocuk sevmen şahane ama kız çocukları da apayrı bir güzellik katıyor hayata. İyisi mi sen kalbini açık tut, çünkü minikler dünyaya geldiklerinde cinsiyetlerinden çok, onların saf sevgisi ve masumiyeti seni büyülüyor. 💕
Hadi, hayallerine sıkıca sarıl. Şimdilik belki annenin minik prensesi ya da prensisin ama sen bir gün harika bir anne olacaksın, kim bilir belki 3 tatlı oğlanın olur! 😄