Annem şizofren ve genetik yatkınlık sebebiyle çocuk yapmamaya karar verdim sizce doğru bir şey mi yapıyorum?

çok zor bir hastalık çok lanet bir hastalık. öyle ki annem şizofren olacağına ölseydi daha iyiydi. paranoid şizofren bir de ve kaç kere yakınlarını zehirlemeye çalıştı onları düşman gördüğünden.. kaç kere kavga çıkarttı. çocukluğumuz zwten ayrı kabustu. sanırım bende de var psikoza girip mantıksız düşündüğüm zamanları yeni yeni anlamlandırmaya başladım. ve o kadar yorgunum ki bu hastalıklı genleri daha fazla çoğaltmamaya karar verdim ama pişman olur muyum dşye düşünüyorum. annem ise zaten turp gibi hepimizden sağlam. yani beni daha çok uğraştıracak asla bu kadından kurtulamıycam. ilaçlara rağmen düzelmiyor.
Annem şizofren ve genetik yatkınlık sebebiyle çocuk yapmamaya karar verdim sizce doğru bir şey mi yapıyorum?
Cevapla