Genetik hastalıklarımdan dolayı ileride çocuk yapmak istemiyorum, haksız mıyım?

Henüz daha evlenmedim ama eğer ki evlenirsem çocuk yapmam çünkü neden o çocuğun hayatını karartıyım? Neler çektiğimi bir ben bir de Allah biliyor. Bu hastalıklar ailemde de vardı. Hatta onlara bile isyan etmişliğim var, madem böyle bir hastalığınız var neden çocuk yapıyorsunuz dimi yani. Yazık değil mi bana da? Yıllarca bu hastalıklarla savaştım bir tanesi geçti, diğeri daha geçmedi. Çünkü kalıcı. Eğer ki çocuğumda da olursa ben mahvolurum psikolojim çöker.
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim @Esra_bayram 🩵
Genetik hastalıklarımdan dolayı ileride çocuk yapmak istemiyorum, haksız mıyım?
Cevapla