Sekiz aylık hamileyim ve çok ağır geçiyor. Evimin temizliğini yapamıyorum. Yemek yapamıyorum. Siyatrik ağrım var ve sezaryen dikiş bölgesi çok ağrıyor. Bazen yürümekte çok zorlanıyorum. Annem bana çok yardımcı olduğu için ve kendisi üst katında oturduğu için eşim anneme güveniyor ve haftada üç kere spora gidiyor. Bugün özellikle çok zor geçti çünkü iki yaşındaki kızım öyle uykusunu uyumadı ve saat akşam 9:30 hala uyumuyor hala annem yanımda. Annem bütün gün çocuğa baktı ve eve yemek de yapamadı. Az önce azad ettim annemi ve şimdi ben uğraşıyorum çocuğun fazlasıyla uykusu var ama uyuyamıyor.
Kendimi acayip tükenmiş hissediyorum ve eşimle konuştuğum zaman beni hep vıdıvıdı yapan bir eş olarak görüyor. Zaten bıkkınlık geldi ona benim ağrılarım yüzünden. Kızımızın evi dağıtmasına ve bazen en normal şeye mızmızlık çıkarmasına tahammül edemiyor. Daha doğrusu isteklerini yerine getirmiyor gereksiz yere çocuğu ağlatıyor.
Aynı zamanda genel olarak ilgili bir baba kızımızı yüzmeye götürür her hafta sonu ve haftada bir spora da götürüyor, şefkat göateriyor. İşten eve geldiğinde kısa vakti oluyor ilgilenmek için. Yalnız bazen çok ayrı fikirde olabiliyoruz ve buna çare bulabilmiş değilim daha doğrusu kendisiyle konuştuğumda onu suçladığımı ve
düzelttiğimi düşünüyor ve şimdiye kadar her şeyin iyi gittiğini düşünmüştüm diyor meğer ben ne kadar kötü bir insanmişim tarzında sitem ediyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Ne şekil konuşacağımı bilemiyorum.
Kendimi acayip tükenmiş hissediyorum ve eşimle konuştuğum zaman beni hep vıdıvıdı yapan bir eş olarak görüyor. Zaten bıkkınlık geldi ona benim ağrılarım yüzünden. Kızımızın evi dağıtmasına ve bazen en normal şeye mızmızlık çıkarmasına tahammül edemiyor. Daha doğrusu isteklerini yerine getirmiyor gereksiz yere çocuğu ağlatıyor.
Aynı zamanda genel olarak ilgili bir baba kızımızı yüzmeye götürür her hafta sonu ve haftada bir spora da götürüyor, şefkat göateriyor. İşten eve geldiğinde kısa vakti oluyor ilgilenmek için. Yalnız bazen çok ayrı fikirde olabiliyoruz ve buna çare bulabilmiş değilim daha doğrusu kendisiyle konuştuğumda onu suçladığımı ve
düzelttiğimi düşünüyor ve şimdiye kadar her şeyin iyi gittiğini düşünmüştüm diyor meğer ben ne kadar kötü bir insanmişim tarzında sitem ediyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Ne şekil konuşacağımı bilemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer