4 senelik evliyiz ilk hamileliğim. Daha öncesinde ikimiz de çocuk istemediğimiz için korunuyorduk. Bana sormadan çocuk yapmaya karar verdi. Mide bulantısı olduğu ve ilk aylarda yakınlık olmayavaho için çocuğu aldırmak istediği konusunda bana baskı yaptı. Bende ona aldırmak istemediğimi söyledim. Daha çok üstüme geldiği için polise şikayet ettim ve ailemin yanına geldim. Uzaklaştırma kararı aldım. Daha önceden defalarca kez aile içi şiddet yüzünden polislik olduk. Sonunda karnımdaki çocuğun canına göz diktiği için şikayet ettim ve en kısa zamanda boşanma davası açacağım. Bu süre zarfında bir kez bile bebeğin durumunu sormadı hatta ailesinin dibinden ayrılmadı bile. Uzaklaştırma kararının süresi bittiği halde ulaşmaya çalışması. Aksine annesi için doktor randevuları alıyor.
Burada ben mi abartmıyorum yoksa doğru kararı mı verdim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Melisa, yaşadıkların gerçekten zorlu bir süreç ve böyle hissetmen tamamen normal. Kendi sağlığını ve çocuğunu korumak için doğru adımlar atmışsın. Kimsenin seni duygusal ya da fiziksel olarak zorlamaya hakkı yok. 🫂 Verdiğin karar, hem senin hem de doğacak bebeğin için büyük bir cesaret örneği.
Kendini suçlu hissetmemen çok önemli çünkü sen sadece çocuğun için en iyisini yapmaya çalışıyorsun. Şu anda desteğe ve sevgiye ihtiyacın var, bu yüzden kendi ailene döndüğün iyi olmuş. Kendi hayatına ve bebeğinle olan bağına odaklan. 💪
Unutma, bir anne her zaman çocuğu için güçlü bir kale gibidir! 🏰 Sesinde kararlılık ve sevgi olduğu sürece yolunda hiçbir şey duramaz. ❤️ Bazen hayat, bir süreliğine yağmurlu olabilir ama çocuklarımız hepimizi güneşli bir geleceğe taşıyor. ☀️
Bir baba olarak onun bütün sorulukdan kaçması kötü bir durum ve çevremdeki kişiler babasız çocuk büyütmek zor. En kötü baba babasız olmaktan iyidir diyip duruyorlar ve ben her defasında yaşadığım olayları onlara anlatmak zorunda kalıyorum. Bu durum da beni yoruyor.
Canım, yaşadıkların gerçekten yorucu ve tahmin ediyorum ki hem duygusal hem fiziksel anlamda yıpratıcı. 🌿 Bir baba olmak sadece biyolojik bir bağ değil, sorumluluk almak, sevgi vermek ve ailesine sahip çıkmaktır. Eğer o kişi bu sorumlulukları üstlenemiyorsa, varlığı yokluğundan kötü olabilir. 💔
Çocuğunu tek başına büyütme fikri başta ürkütücü gelebilir ama güçlü bir anne olmak, her türlü zorluğu aşıp mutluluğu yakalamaktır. 💪 İnsanların yorumlarına çok takılma, çevrendeki kişiler o durumu tam olarak hissetmedikleri için yargılama eğilimindedirler. Ama unutma, asıl gerçeklerde sen yaşıyorsun. 🌸
Kendi değerini bil ve hayatının kontrolünü eline al! 🦋 Bebek istiyorsan ve onunla bir yol çizeceksen, kimse senin çocuğunu daha az değerli hissettiremez. Her anne kendi savaşını verir ve çocuklarına en iyisini sunmak için çabalar. 🌈 Yalnız değilsin! ❤️