5 yasindaki kizim okulda baska bir ogrenci tarafindan zorbaliga ugramis tepkimde haklimiyim?

Olay şöyle olmuş:
5 yasindaki kızım sabah okula gittiğinde sınıftan bir çocuk onun suyundan içmek istemiş, kızım da “olmaz, annem izin vermez, hijyen önemli” diyerek reddetmiş. (Bu konuda çok dikkat ederiz.)
Teneffüste kızım beslenme çantasını açmış, benim ona hazırladığım sandviçini yiyormuş (normalde bakicisi hazirladigi icin, benim hazirlamam onu ayri mutlu etmişti)
Aynı çocuk yanına gelip “ekmeğinden ısıracağım” demiş. Kızım yine “olmaz ama istersen üzüm ya da çilek vereyim” demiş.
Çocuk bu sefer itmis. Kızım yere düşmüş, burnu kanamış, çocuk devam etmiş. Ancak kanı görünce korkup kaçmış.

Okul beni aradı, gittim. Kızımı görünce şok oldum, burnu kanamış ve elbiseleri kirliydi.
Saldıran çocuk ise hala sınıftaydı, ailesine haber bile verilmemiş.
Okul yönetimine, o çocuğun ailesine haber verilmesini ve disiplin işlemi başlatılmasını istedim.
Aile geldi, ama “çocuk bunlar, olur öyle” diyerek olayı geçiştirmeye çalıştılar.
Ben de okul yönetimine net şekilde söyledim:

“Bu çocuk hakkında işlem yapılmazsa ve okuldan derhal uzaklastirilmazsa hem okula hem aileye dava açarım. Bu cocuk ciddi bir tehlike digerleri icin ve acilen öfke kontrol dersleri almalı.”


Ben avukatım, eşim doktor. Kızımı hemen hastaneye götürüp muayene ettirdik, şükür ciddi bir şey yok, sadece bir kac morluklar.
Ama ben bu işin peşini bırakmak istemiyorum. Çünkü okul çocukların güvenliğinden sorumlu.
Kızımın burnu kanayana kadar kimse fark etmiyorsa, burada ciddi bir sorun var. Okula yıllık 9 bin dolar oduyorum ve saka gibi kizimin güvenliğinden şüphe mi duyacağım?

Aile büyükleri ise “abartma, çocuk yarın unutur” diyorlar.
Ama ben unutamıyorum.
Sizce ben fazla mı sertim? Yoksa bu durumda tepkim gayet normal mi?

5 yasindaki kizim okulda baska bir ogrenci tarafindan zorbaliga ugramis tepkimde haklimiyim?
Cevapla