Anneler neden yaşadıklarını kızlarına yaşatıyor?

Baba şans işidir ama en zoruda varken yok gibi hissetmektir maden var ama o his sende yok bundan ben mi mesulum baba demek yedirdim içirdim okuttum demek yetmiyor ruha hitap etmek çok önemli için paramparça ama sen o sana batan cam kırıklarıyla tüm vücudunla dik durmaya çalışıyorsun için kan ağlıyor ama sen yalandan bi tebesümle her şey yolunda iyiyim ben diyorsun ama aslında iyi değilsin yaşamak bu kadar zor olmamalı insan bu kadar zorlaştırmamalı hissizleştim gözlerinin önünde kas katı yaptılar ben hep korkardım şu düşünce beni sardığında ya ailemden kaçmak için rast gele bir evlilik yapsam onlardan uzaklaşmak için ve kendime zarar vermekten korkuyorum iyice katlanılmaz bir hal aldı annem benim kendime vakit ayırmama kendime iyi bakmama tahamül etmiyo daha bi hırçınlaştı kontrolü kaybediyo korkuyorum ve aile bireylerini bana karşı kışkırtıyor

Anneler neden yaşadıklarını kızlarına yaşatıyor?
Cevapla