14 yaşında bi çocuk bana çok garip davranıyor. Bu normâl mi aq?

Güncellemeler
8 ay
Merak edenler için; patronumun oğlu. Bana hep şakalar yapıyor ve ben işe girince dükkana daha sık gelmeye başladığını annesi kendi söyledi. Yanımdan geçerken de omuz atıyor.
14 yaşında bi çocuk bana çok garip davranıyor. Bu normâl mi aq?
Cevapla