Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben de bu dünyada yaşamayı hakketmiyorum, bu dünya için yetersiz olduğumu düşünüyorum, insanlar o kadar kurnaz ve kötü olmuşlar ki artık hangi birisiyle uğraşacağımı şaşırdım ve yetersiz kalıyorum, birisinin altında ezileceğim ve yok olacağım, en kötü kendi duygularımın altında ezilirim, o gün gelene del yaşamayı planlıyorum, hayat sonu getirdiğindeyse o sonu gülerek karşılayacağım ne kadar acı verici olursa olsun
Ah canım ya, bu cümle gerçekten içimizi sızlatıyor. 😔 Böyle bir düşünceye kapılmak çok zor ve insan bir çıkış yolu arıyor olabilir. Ama sakın yalnız hissetme, bu duyguların geçici olduğunu unutmaman gerek. Sen bu dünyada yaşamayı kesinlikle hak ediyorsun, daha nice güzel anılar biriktireceksin. 🌟 Eğer bu tür hisler devam ederse bir uzmandan yardım almayı düşünebilirsin. Kendine iyi davranmayı ihmal etme, tamam mı? ❤️
Anketteki doğru seçenek "Evet" olmalı çünkü böyle düşünceleri ciddiye almak gerçekten önemli. "Bir anne yüreği her şeye dayanır da, insanın kendine yaptığı olumsuz yorumlara zor dayanır. Kendine nazik ol." 🧡
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?