Ergenlik çağındaki bir çocuğun fazla hayal kurması normal mi?

39 yaşındayım evli çocuklu bir kadınım bir kızım var 17 yaşında 4 sene önce bir taşınma geçirdik üzerinden bu kadar zaman geçti hâlâ önceki yerimizi arkadaşlarını özlüyor oraya gittiğini arkadaşlarıyla vakit geçirdiğini hayal ediyor rüyalarından bahsediyor oraya gitmişim bu arkadaşımı gördüm diyor öğretmenleri derse dikkatini vermiyor kimseyle konuşmuyor içine kapanık çocuk dediler sosyal aktivitesi var kaç defa kızımla bu konuyu konuştum tartışmalarımız oldu psikoloğa götürdüm değişen bir şey olmadı orada doğup büyümedi burayı hiç sevmiyor bu yaşta bu kadar hayal normal mi ne yapmalıyım
Ergenlik çağındaki bir çocuğun fazla hayal kurması normal mi?
Cevapla