
Peki siz de benim gibi çok hayal kurar mısınız?
Hayal kurmak, sizce delilik mi?
Bugünlerde çok hayal kurmam anormal mi eğer anormalse bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Neden bugünlerde bu kadar hayal kuruyorum?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor

Hayal kurmak tabiki normal. Bende sürekli DGS yi kazanışımın hayalini kuruyorum ama biraz hayalde kalacak gibi. Napalım hayallerden başka tutunacak neyimiz var :D
İnşallah gerçekte de DGS'yi kazanırsın abla!!!
Bana da dua et benim de ömürlük aşkım olsun ve tam istediğim gibi olsun.
İnşallah çok dua et çünkü çok istiyorum 😥😥😥😭😭😭
Normal değil
Yani ne demek şizofren miyim? Allah korusun
Yani ne yapayım abla!!!
Kendime aşk bulmak için mi adım atayım?
Şu ana kadar Allah'a şükür hayal ettiğim bölümü okudum. Araba sahibi olmayı hayal ettim araba sahibi oldum.
İnşallah bana dua et ömürlük aşkımla bir ömür mutlu olayım. İnşallah planda yokken benim de aşkım olur abla 😭
İnşallah sizin de bütün hayalleriniz gerçek olur abla!!!
Ne demek abla lütfen bana çok dua et
Niçin kuzenine benziyormuşum abla çok merak ettim
İyi bir şey galiba bu
Cevap
4Cevap
dünyaca ünlü rapçi ve hollywood filminde oynamayı hayal kuruyorum. hayal kurmak çok güzel ama gerçekleşmeyince lanet birşey
Bence de lanettir gerçekleşmemesi ve bütün bunların sadece bir hayal olduğunu bilmenin verdiği acının tarifi dahi yok
Sen gerçekten de hollywood filminde mi oynamak istiyorsun
İnşallah hayalin gerçekleşir
Bana da çok dua et kardeşim o hayalim gerçek olsun.
Peki kardeşim bu profil fotoğrafındaki sen misin?
İnşallah kardeşim benim profil fotomdaki de benim
Anladım kardeşim
Evet baya kurarım
daydreaming hastalığı bunun adı
Acaba ben de mi öyleyim
Hayal Kurmak Elde Etmek İstediğin Şeye Karşı Başarı Ve Hevesini Arttırır Ben Genelde Kurarım Ve Gayet Normaldir Dostum ☺️
Allah razı olsun bana moral verdin kardeşim
Okb'den ve göz illetimden kurtulduğumu hayal ediyorum. O zaman çok daha güzel oluyor hayat.
Bence normal. Hayal kurmayı oldukça severim
Ben de çok severim ancak bunların da bir hayal olduğunu biliyorum
Hayal kurmayı sevmıyorum
Ben de gereksiz buluyorum ancak bugünlerde çok kuruyorum.
Aleykümselam. Artık kurmuyorum
Normal
normal
evet guzeldir
Ee peki tamam a
Bu ne demek ne diyorsun sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar