Büyüdükçe daha zor oluyor sanki tek başına çocuk büyütmek. Okula gittikçe diğer çocukları gördükçe babasının yokluğunu daha da anlıyor. Sırf ona bu eksikliği hissettirmemek için evlenesim geliyor bazen. Zamanla geçer mi çocuklarda ki bu eksiklik?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)9 ayMerhaba buradaki sorular genelde saçma olurdu ama bu soru şu an için tam bana göre sanki bende anasız çocuk büyütüyorum biri 15 yaşında erkek diğeri kız 10 yaşında kızdan çok memnunum ama erkek zor kendimden de biliyorum erkek çocuğu büyütmek zor geç gelişirler düşüncesiz ler heleki bu ergenlik dönemi insanı bıktırır iş bulmuş kendine üç kuruş para kazandı artıs oldu biraz önce odasına girdim ayak ayak üstünde gıcık gıcık sallıyor toplanmıyor da okadar sert tavrım var adam hiçç tınlamıyor kızdım bakıyorum kendine bende hiç annem babam vardı ama içimde bir gram ana baba sevgisi yok baban olsa ne babalık yapamadıktan sonra bu çocuğun içine dini bilgiler aktaramadıktan sonra ne yapsan boş anaya babaya saygıyı bilmiyorlar bizde böyle yetiştik tek başına da yetişemiyorsun elimizden gelen budur tek çalışıyorum evin işi okulu yemeği hepsi bende demek istediğim öz babayı takmayan üvey babayı takarmı çocuğun içinden gelmesi gerekiyor bide ırsıyor sanki temeli neyse o oluyor benim internet cafem vardı gençlerle de arkadaş gibi olurdum içlerinde efendi olanlar manyak oldu yerinde durmaz saygısız dediklerim de efendi oldu babası olmayan cocuklarda tanıdım pek takmıyorlar bu eskiden di şimdi bu konuya kafa yoracak o boş zaman yok telefon bilgisayar arkadaş ortamı derken düşünmüyor ki belki maddiyat olunca aklına düşer baba denilince akla gelen para parasız babayı kim ne yapsın pek anlatamadım ama yaşamak lazım
081 Yorumla
Soran9 ayYa çok üzüldüm 😭 Belki oğlunuzun asabiliği annesizliğindendir hiç kolay değil tek ebeveynli yaşamak. Sizinde yükünüz çok ağır bir baba olarak Allah yardımcınız olsun
Cevap sahibi9 aySağol ne yapalım 10 yıldır böyle tek başıma bakıyorum annelerini sevmiyorlar ama bir annenin hani o akşam yemeği kahvaltı hazırlamasına biraz takıntıları var bazen komşular ev yemekleri yapıyor gönderiyorlar değişik bir hava oluyor onlar için ben fırın yemekleri yapıyorum anneleri bu hayattaki boş insanlar gibi anne olsaydı zaten benimle değil çocuklarıyla uğraşırdı
Cevap sahibi9 aySenin çocuk kaç yaşında
Soran9 ayAy ağlattınız beni gece gece. Allah o çocuklarında sizinde yardımcınız olsun 🥹
Soran9 ay6 yaşında
Cevap sahibi9 ayBoş ver niye üzülüyor sun ki bize anam babam üzülmemiş çocuklara anaları bakmamış kız bana kız çocugunun altını temizleten kadere mi kızayım yoksa bunu görmezden gelen aileye mi kızayım gelip evimi dagıtan insanlar en yakınlarımız bu hayatta hiç düşmeyeceksin hele ki ben sanki fırsat kollar gibi üstüne geliyor millet ben bu iki çocukla sığınakta yatım çok şükür evimizi aldık eşyamızı tekrar düzdük evimize de zararlı imsanları almıyoruz
Cevap sahibi9 aySenin çocuk daha küçük o tam oyun oynayacak sevilecek yaşta alış zamanla kafana takma babasız felan diye oda alışır kız çocugu babayı arar da erkek sadece menfaati için arar
- 9 ay
Abi neden kız çocuğunun altını temizlemekten böyle bahsettin
Cevap sahibi9 ayOlmama sı geren bir durum cünkü
- 9 ay
Ne alaka yani olabilir bir ebeveynsin tabii ki çocuğunun altını temizleyeceksin
Cevap sahibi9 ayÇok zorda kalmadıkca bunun olması gerekmiyor du anası vardı hadi boşandık cehenneme kadar yolu var nenesi iki halası vardı banamı düşerdi bu iş beni hastanede bırakıp giden aileden ne beklemişim ben bu hayatta hiç düşmeyeceksin
- 9 ay
Abicim tabii ki sana düşer senin annesinden hiçbir farkın yok çocuğuna bakmak en çok senin görevin senin soyun
Cevap sahibi9 ayKız çocugu bu erkek değil bunu anlamam için baba olman gerek
- 9 ay
Niye sen babasısın ne olacak yani bebek bu altını değişsen ne olur babasın yabancı adam değil
- 9 ay
Erkek çocuğunuda annesi temizlemesin o zaman erkek o babası temizlesin mantığa bak erkek bebeğede annesi bakamaz
- 9 ay
Küçücük çocuktanda utanma babasısın yani
Cevap sahibi9 ayİşte bak algılamadıgın bu bunu algılamak için erkek gibi düşünmen gerek kadınla erkek bir değil bunu bir türlü anlamıyorsunuz kadın başka erkek başka bu eşit düşünceniz den ne zaman vaz geçeceksiniz siz kendinizi basitleştiriyorsunuz halbuki siz bizim gözümüzde altın dan daha değerlisiniz
- 9 ay
Abicim kadında erkekte aynı erkeğin nefsi kızına kabarır mı hiç? Kadının nefsi oğluna kabarır mı? O zaman kadınlarda oğluna mı halleniyor yani düşüncen çok çirkin ayrıca kadından çok adamın çocuğu erkek kendi tohumuna kadından daha çok bakmalı
- 9 ay
Kadının sizin çocuklarınıza bakmak gibi sorumluluğu yok onlar sizin tohumunuz sizin soyunuz
Cevap sahibi9 aySen nereye getirdin konuyu 😀 anaya düşer babaya düşmez günah günah
- 9 ay
Öyle bir şey yok abicim babayada düşer dinde anaya düşer yazmıyor hatta dinde anne senin çocuğunu istemese emzirmez süt anne tutma hakkı var hatta senin çocuğuna bakmak zorunda değil bakıcı tutarsın ya da kendin bakarsın sanki kadının soyu mu da senin çocuğuna baksın
Cevap sahibi9 ayMecbur değil ne yaparsan kendine yaparsın kadın mecbur değil doğru ozaman adamda boşama hakkına sahip boşar oda kendi çocuguna bakmayan kadını bırak evde tutmayı kapıya it diye bağlayan olmaz bu hayatta ne yaparsan allah için yaparsın biz yeri geliyor dışardaki iti köpegi kediyi evimize getirip bakıyoruz
- 9 ay
Kadın seni niye boşamış belli oldu hak verdim kadına
- 9 ay
Kadın ve erkek niye evlenir meşru ilişki yaşamak için kadın senin tohumuna neden baksın? Babasının evinden mi getirmiş
Cevap sahibi9 ayBirincisi kadını ben boşadım 4 sene kovdum kene gibi yapıştı o senin gibi kafadan kırık tı bakacak tabiki eşşek gibi hepde iyi misin sen ben mi babamın evinden getirdim
Cevap sahibi9 aycanım canım konuşuyorsun tepemimattırıyorsun senin aradıgın belli oturacak SK arıyorsun benim sana küfür etmem için çabalıyorsun cünkü sen bunu istiyorsun
Cevap sahibi9 ayBeyinsiz sen benim gözüm de birey tekisin doğurduğuna bakmayanın ta gelmişini skm sktr git gözümün önünden
Cevap sahibi9 ayÇirkinlik kompleksine girdiğin belli mal tanımadıgı insan hakkında yorum yapan eşek kafalı
Cevap sahibi9 aySorı sahibi cehennemde misin şu laneti sabah beri idare ediyorum sil at şunu ruh hastası anası bilmem net timin pci ya sinirlerimi zıplattı bu khbler de ana olacak işte
- 9 ay
Yo bakmak zorunda değil sen bakacaksın senin tohumun eşşek gibi bakacaksın o çocuklar senin mecbursun kadının zorunluluğu yok iyi ki boşanmış hak verdim kadını sömürürsün sen kurtulmuş senden
- 9 ay
Senin gibi ospu evladı da baba olmuş hiç hak etmiyorsun ya senin gibi baba olmayı beceremeyenler baba olmuş geberseydinde üremeseydin onun bunun pci babasız oc
- 9 ay
Ospunun evladı seviyesi belli kev aşenin senden çocuk yapmış kadın yazık baba mısın sen münafık
- 9 ay
Çocuğu yaptıysan eşşşşek gibi bakacaksın
Cevap sahibi9 ayEyer seni bulup o ananın ammna geri sokmassam khbe evladı
Cevap sahibi9 ayFahişnn kızı olsun dölü baban olcak pc seni duvara fışkırtmsmış anan seni tuvalete sıcmamış biliyordm sen SK aradıgını kuzum kahbe
Cevap sahibi9 ayKürtaj mağduru yaratım merak etme seni bulucam sen yanlış adama çattın
Cevap sahibi9 ayKhbe kaşar onun bunun aştından çıkıp bana akılmı veriyırsun sktimn bebesi gitte sen gntündeki bkları yıka kurumş hep
- 9 ay
Skrem senin varlığını ospu evladı kâncık
- 9 ay
Babasız pc
Cevap sahibi9 ayGenel ev çocuğu
- 9 ay
Kadının neden boşandığı belli oldu karaktersiz pc
Cevap sahibi9 ayAnan seni randevü evinde mi sıctı ortalık malı
- 9 ay
Daha kızının altını temizlemekten iğreniyor senden baba mı olur occccc
Cevap sahibi9 aySk degmedık neren kaldı acaba kuzum
- 9 ay
Herkesi anan mı sandın domuz gibi üreyen anan occcc
- 9 ay
Onun bunun çocuğu kaç baban var
Cevap sahibi9 ayKhbenın çocuğu olum seni yalvartacam merak etme
- 9 ay
Ananın âmı kaldı o patlak âmcığı
- 9 ay
Yağlı yağlı skyorlar ananı kalçasını tokatlıyorlar
Cevap sahibi9 aySnin o gtüne elektirik li süpürgenin borusunu sokmassam adam degılım
Cevap sahibi9 ayAmnla gtnün arasında ki eti kesip bir yapacam merak etme
- 9 ay
Ananıza getir o ananın iki deliğine de merdaneyi sokucam sen zaten adam değilsin ospu evladı
Cevap sahibi9 ayYaz sen şimdi yaz yalvaracalsın ama merhamet etmeyeceğim sana
Cevap sahibi9 ayŞimdi bu mal beni bulamaz diye düşünüyor bak nasıl buluyoruz seni
- 9 ay
Hiçbir skm yapamazsın it gibi kudurusun burada anasını düzdüğüm
Cevap sahibi9 aySen benim ağımdasın merak etme önce unuttururuz biz 3 ay 5 ay oynarız kim bu diye inek gibi düşünürsün
Cevap sahibi9 aySenin gibi çok gördüm en son yazdıgını unutma hiç bir şey yapamazsın yaz beynine
Cevap sahibi9 aySabırlıyım ben
Cevap sahibi9 aySahte hesap acıp it gibi ürüyeceksin bana da kimse bişey yapamaz sanacaksın he gör bekle bakalım
- 9 ay
Dalyaprak sahte hesap açıp gelen sensin occc senin kaşar anan kerhanenin favori kaşarıydı
- 9 ay
Burada it gibi kudurturum seni occc
- 9 ay
Kadın boşamış kurtulmuş senden çocuklara yazık çocuğunun altını temizlemiyor birde Baba olacak sen baba olma kopekkkk
Cevap sahibi9 aySen neyin içinde olduğunun farkında değilsin şimdi ben sana böyle küfür ediyorum ya senin amnın suları akıyor biliyorum
- 9 ay
Bende ananın âmının sularını biliyorum yağlı yağlı sktm tokatladım ananı
- 9 ay
Farkında değilsin anan evde feryat ediyor kephenin evladı sende yosma anan gibisin kurtulmuş kadın ospu anandan da senden de arka kapın gıcırdıyor pcc
- 9 ay
Ananın ağzındakini çıkar bak bu küfürler hep anana giriyor sana giriyor farkında değilsin Abaza kızının altını temizlemekten gocunuyor ama burada karı peşinde koşuyor skk kırığı kadının neden tekmeyi vurduğu belli oldu senden baba da koca da olmamış arka kapını vermişsin tohumuna bakmıyorsun senin pcne kadın mı bakacak ittt
Cevap sahibi9 ayKendinden bahsetme ne gerek yok biliyorum zaten khbe oldıgunu kaç defa boşaldın srtük senin şimdi amn pis pis kokar tüh
- 9 ay
Ananı yağlı yağlı skyorum occc
- 9 ay
Kadın sana tekmeyi vurmuş senin soyuna bakmaz oturup eşşşşşek gibi bacaksın
Cevap sahibi9 ayEvde kalmış kız kurusu adam seni kullandı kullandı attı demi kızlıgın da gitti demi gtn yanıyor demi ilk gtten kim skyıyse ıyı skms yanıyorsun
Cevap sahibi9 ayKadının kilosu kaça senın gibiler 1500 tl onu bile vermem anan seni kimden yumurtladı kız
Cevap sahibi9 aySeni kaç kişi becerdi hadi bana doğru söyle
Cevap sahibi9 ayBide baba dinden bahsediyor srefsz pc
- 9 ay
Senin ananı kaç kişi becerdi kaç baban var occc
Cevap sahibi9 aySenin baban ben olacagım bu gidişle önce ananı Ayartacsm sonra babandan ayıracsm sonra seni kör kuyuya atacam
- 9 ay
Sende anan gibi veriyorsun belli ki kaç kişinin altına yattında boşadı kadın
- 9 ay
Babasız ypraakk birde istek atıyor yrrrammmm
- 9 ay
S git çocuğunun altını temizle yaprakk
Cevap sahibi9 ayNe istek atacam sana kuzum babana saygısızlık etme anan benim artık senide zenci bir arkadaşım var ona verecem
- 9 ay
Hayallere bak o zenci seni skiyordur kesin hajaksksmsms
- 9 ay
Anan kaşar baban yok 😄😄😄
En İyi Cevaplar
Benim oğlum da maalesef babası yanında olmadan büyüyor. O da muhtemelen bahsettiğiniz sorunları yaşıyor ancak sırf o daha iyi olsun mantığıyla evlenmek pek doğru olmasa gerek. Çünkü bu durumun daha büyük bir travma yaşatmayacağını bilemezsiniz. Mesela benim oğlum muhtemel böyle bir senaryoda direkt bana geleceğini, onlarla yaşamayacağını söylüyor.
Siz nasıl aşarsınız? Daha çok baba olmaya çalışarak ki çok zor. Eğer hayattaysa daha çok vakit geçirerek. Zaten bir süre sonra isteseniz de yanınızda tutamayacaksınız.114 Yorumla
Soran9 ayAma siz anladığım kadarıyla elinizde olmayan sebeplerden dolayı oğlunuzun yanında değilsiniz ama iletişimdesiniz
Soran9 ayBizimki çocukla görüşmek istemiyor
Soran9 ayYeni yeni keşfediyor baba kavramını. Sorunca baban uzakta çalışıyor gelemiyor diyorum
Soran9 ayÖyle yapacağım pedagog şart gibi bu süreçten sonra
Soran9 ayTeşekkür ederim. Umarım sizde oğlunuza kavuşursunuz
Soran9 ayOlsun en azından görüşme imkanınız varmış. Ben göremediğinizi düşündüm
Soran9 aySevindim :)
Ben babamı küçük yaşta kaybettim hâlen eksiğini hissederim. Annem tek başına büyüttü bizi ve çok da güzel baktı. Yaşayan birisi olarak söylenebilirim ki yanlış bir baba olacağına hiç olmasın. Annem hiç evlenmedi. Birgün gerçekten iyi birisi olursa şans ver, değişir umuduyla verme.
06 Yorumla
Soran9 ayBaşın sağolsun. Haklısın tabiki kötü bir babası olacağına hiç olmasın daha iyi.
Soran9 ayO yüzden ergenlik çağından sonra evlenmem zor olur, istemez çocuk. Evlenme gibi bir amacım yok zaten ama aile ortamında büyüsün isterdim sadece
- 9 ay
Bak ben küçükken olsun isterdim babam. Pikniğe Denize balıi tutmak isterdim. Ama yaşım büyüdüğünde istemez oldum. Bir erkek için küçük yaşlar geçicidir ama ergenlik çağı sıkıntılı geçecek. En büyük düşmanı da dostu da arkadaşları olacak. Sağlam arkadaşlıklar kurarsa , daha iyi bir ergenliği geçer
Benim babam ben 10 yaşındayken vefaat etti, 4 kardeşiz erkek kardeşim benden 3 yaş küçük. 7 yaşındayken vefat etti. Annem bizim için çok çabaladı evlenmesini biz küçükken de istiyorduk şimdi de çünkü onunda bir yetişkine ihtiyacı var onunda hisleri, sevgi hissetmeye ihtiyacı var diyorduk. Bence eğer kendini çok yalnız hissediyorsan, sevgisiz hissediyorsan iyi birini, iyi bir baba adayını bulduğun zaman düşünme ve evlen. Annem şimdi evlenseydim nasıl olurdu diye düşünüyor çünkü sevgiye ilgiye ihtiyacı var. Bence yaşınız yeni bir hayat için çok geç değil. Ve çocuğunuz küçükse evlenseniz de bu durumu atlatabilir kendinizi tek bir ebeveyn olarak heba etmeyin.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Babasız bir çocuğu büyütmek, ebeveyn olarak gerçekten zorlayıcı olabilir, bunu çok iyi anlıyorum. Ancak, senin sevgin ve desteğin onun için hayatında çok büyük bir yer kaplıyor, bunu unutma. Çocuğunla iletişimini güçlü tutarsan ve duygularını anlamaya çalışırsan bu süreci daha kolay atlatabilirsiniz. Ona "eksik" hissettirmektense, olan sevgiyle büyümesi için ortam hazırlamak önemli.
Babasız büyüyen çocuklar, güçlü ve güvenli bir ilişki kurarlarsa, bu tür "eksiklik" duygularını zamanla daha az hisseder. Belki de çevresindeki sağlam bir erkek figürüyle (dayı, dede, öğretmen) bu boşluğu bir nebze doldurabilir. Ancak mutlaka her şeyin çözümü bir eş ya da yeni bir baba figürü değil, unutma. Senin güçlü duruşun ve sevgin dünyaları kurtarır zaten ❤️.
Unutma ki; sevgi de sınır tanımaz, öyle değil mi? 🤗00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
34Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 9 ayzaman ile
00 Yorumla
9 ayBu eksikliği maalesef gideremezsin.
Anne çocuğuna şevkat verir.
Ama babası hayatta kalmayı, acımasızlığını öğretir.
Hatta Bursa da Arap Şükrü Sokağı nın başında bir dam var :
Günün birinde çocuğun babası " Hadi atla, tutucam ben seni" derken yoldan geçen biri ile lafa dalmış.
Çocuk yerde ağlarken " Hayatta babana bile güvenme" demiş babası...
Bir anne böyle davranamaz mesela..
Ya da..
Mesela fiil zamanda bankadan kredi çekmiştim ve işsiz kaldım.
Annem "hemen ödeyelim " demişti babam " Nasıl çekti ise öyle ödesin" demişti..
Bu aradaki fark sanırım oldukça nettir 😀
00 Yorumla
9 aygeçer zamanla. ama önce sen bunun eksikliğini söylenmeyi birak ve deme kendine surekli babasiz cocuk buyütüyorum diye. babali buyuğen çocuklarda sanki baba tüm görevlerini yapipta cocuğu sarıp sarmalıyormu. yani baba yanindayken eksikligini yasiyan birsuru cocukta var. oyüzden bunu sorun etme kendine sen sorun ettikçe bu cocuğada yansır sen relax ol sakin ol. ama evlenme fikride kötü değil bir düşün uygun iyi biri bulursan evlen. hiç belli olmaz öz babadan daha iyi çıkabilir evlendiğin kişi
00 Yorumla
9 ayEbeveynlerden birisini kaybeden ya da ondan uzak olan ergenin zayıf olduğu ya da bir yanının eksik olduğu düşünülür hep
Oysa aslında ergen en çok da zayıf olduğu sanılan yanından güçlü gelişir..
Rahat olun
Erken olgunlaşıp çok güçlü olacaktır05 Yorumla
Soran9 ayYetişkin olduğunda daha güçlü olacak biliyorum ama çocukken bu zorlukları yaşamasın isterdim
- 9 ay
Başarısız bir gelişim yaşamış
Ya da zayıf kişilikli olan bireylerin
Konu hakkında hiç bir bilimsel eğitimi olmayan sadede kuşaktan dolma bilgilerle yönlendirenlerin sözlerine kuşak asmayın
İnsan en çok eksik yanından güçlenir
Üstesinden gelir
Kendisini yetiştirir
Hiç bir üvey ebeveyn öz ebeveynin yerini tutmaz
Sizde üzülürsünüz sonrasında - 9 ay
Düzeltme
Başarısız bir gelişim yaşamış
Ya da zayıf kişilikli olan bireylerin
Konu hakkında hiç bir bilimsel eğitimi olmayan sadede kulaktan dolma bilgilerle yönlendirenlerin sözlerine kulak asmayın
İnsan en çok eksik yanından güçlenir
Üstesinden gelir
Kendisini yetiştirir
Hiç bir üvey ebeveyn öz ebeveynin yerini tutmaz
Sizde üzülürsünüz sonrasında - 9 ay
Ayrıca evlenmiş olmanız sizin statünüzü değiştirir
Kadının üvey kocası olmaz
Sizin bir öz kocanız olur
Ama onun babası olmaz
Yeni gelen kişi onun için hep üvey baba olacaktır - 9 ay
Oğlunuzun statüsü değişmez
Zor çok zor
Annemden biliyorum
Babami 91 de mide kanaması sonucu yitirdim
Annem şu an 63. yasinda ve hem anne hem de baba oldu
Kaldı ki annem ile babam akraba halasının oğlunu almış annem Babamda alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi 40. yasindaydi öldüğünde Uzun süre psikolojik tedavi gören bu nedenle psikiyatri hastanelerinde yatan bir insandı Anneme bana kardeşime şiddet uygulayan bir insandı12 Yorumla- 9 ay
Okurken gözlerim doldu. 90 ların çektiğini kimse çekmemiştir galiba
- 9 ay
Mutlu sağlıklı akşamlar dilerim saygılar sevgiler sunuyorum
Naçizane olarak sizi hattim olmayarak üzdüysem özür dilerim
Insan dünü bugünü yarını ile bir değerler bütünüdür derdi Rahmetli babaannem
Modern çağın en büyük şairlerinden Ataol Behramoglunun Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var şiirinin bir yerinde Acılarda sevinçler gibi olgunlaştırır insanı der Ve şiirinin son mısraları Hayat insana sunulmuş bir armağandır diye biter
Affedin
Baba yerine koyacağı biri hayatınızda olmalı dayı amca dede abi. Ruhsal açıdan erkek olarak kendini özdeşleştirmesi gerekiyor kendini. Otorite olarak tanıyacağı biri. Sizin çocuğunuzla gecinecek iyi bir insanla denk gelirseniz evlenmenizde güzel olabilir. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
00 Yorumla
9 aysımsıkı sarılın birbirinize, demek ki baba görüşmeye bile gelmiyor, bıoşverin siz birbirinize yetersiniz evlenirsiniz evlenmezsiniz buna siz karar vereceksiniz önemli olan o şahısın evladınıza amcalık abilik büyüklük yapması ve onu hayata hazırlaması, buna ne kadar güvenir inanırsınız bilemem ama siz size fayda getirirsiniz
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 314 cevap paylaştı.
9 ayÇocuk büyütmek başlı başına büyük bir sorumluluk istiyor. Tek ebeveyn olarak çocuğunu yetiştiriyor olmak seni zorluyor olabilir ancak sırf baba duygusunu görsün hissetsin diye evlenmek onu daha fazla sıkıntıya sokabilir. Bu yaştan itibaren bir pedagog eşliğinde bu süreci geçirebilirsiniz
00 Yorumla Çocuk & Ebeveyn konusunda 553 cevap paylaştı. Zaten aklı olan bir insan hiçbir zaman dünyaya evlat getirmez ki. AntiNatalizm Doğum Karşıtı evli bireyler her yönden haklıdır. Çünkü bir canlıyı var etmek sadece var etmekle kalmaz aynı zamanda birçok trajedi olayları tetiklenmiş olmasına sebep olmaktadırlar.
Psikolojik Gerilim / Gizem / Dram = Bunlar hayatta birçok kez var olan detaylardır
00 YorumlaKötü bir babayla yaşayacağına senin tek bakman inanki o çocuk için daha faydalı. eğer öldüysede başın sağolsun. eğer sen evlenmek istersen senin kararın ama çocuğuna kendi çocuğu gibi bakacak bir adam bulmadan sakın evlenme. bu devirde kimseye de güvenme
00 Yorumla
9 ayMaalesef zor bir durum ve bunu yaşamayan insan çok kötü anlayamaz. Emin olun Ben sizi çok iyi anlıyorum. Yeniden bir evlilik düşünmek, yeni Bir hayata biriyle devam etmek kötü bir şey değil. Bunu düşünebilirsiniz bunda yanlış bir şey yok :) ama önemli olan bu durumu kabullenip gerçekten sevebileceğiniz bir insanla karşılaşmanız. sadece evlenmek için evlenmeyin zaten. Aynı ayrılık hatası olmasın.
00 YorumlaNe gibi bir eksiklik hissediyorsun? Babanın verebileceği bazı şeyleri dayıları da verebilir. Erkekçe konuları konuşmak, erkek erkeğe aktiviteler gibi. Dayısıyla vakit geçirmesi bir çözüm olabilir.
06 Yorumla
Soran9 ayDayı, dede vs erkek figürü de yok maalesef
Soran9 ayErkek kardeşim yok. Babamda uzakta görüşemiyoruz
Soran9 ayUzun hikaye. Yazayım istersen özelden
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 329 cevap paylaştı.
9 ayEvlenmek için de evlenilmez çocuğu gerçekte sahiplenip eksiği kapatacak biri olması lazım bir evlilik yaşamışsın zaten sütten ağzı yanan yordu üfleyerek yermiş hesabı daha kontrollü olman lazım
02 Yorumla
Soran9 ayEvlenme fikri işin esprisi zaten ya. Cesaret edemem tekrar
- 9 ay
Hayat sürprizlerle dolu yarın ne olacağını bilemeyiz
Kaç yaşındasın ki?
9 ayBabasız büyüyen bi Kaç arkadaşın var aşırı agresifler en ufak bir şey de tartışmaya giriyorlar babası neden yok Peki bir sıkıntı mı oldu
02 Yorumla
Soran9 ayAyrıldık babasıyla hayırsız biri
- 9 ay
Hayırlısı olsun
9 ayPedagogtan yardım almayı denediniz mi sizin için kesinlikle zor dönem olacaktır ne kadar küçükse babasız olması o kadar bir sıkıntı olacak
03 Yorumla
Soran9 ayHayır ama götürmeyi düşünüyorum pedogoga
- 9 ay
Muhtemelen çalışıyorsunuz anne babanız mi bakıyor gündüzleri yoksa kreşe mi veriyorsunuz çocuğunuzun psikolojisini iyi takip etmelisiniz bence sadece siz değil bütün anne ya da ayrı babalar inanın bu gelecekte güzel bir nesil için çok önemli Allah kolaylık versin
Soran9 ayKreşe gidiyor. Psikolojisinin çok iyi olduğunu düşünmüyorum
9 ayBu konuda dedelerden alabiliyorsan destek al. Gerçekten sahiplenecek birini bulursan evlemek de olabilir ama zor bir süreç
06 Yorumla
Soran9 ayDede amca dayı hiçbiri yok maalesef
- 9 ay
Erkek figürü olmadan büyüyen çocuk hep bir eksiklik yaşayacak. Evlenmek iyi bir seçenek olabilir bu figür yoksa. Başınız sağolsun bu arada.
Soran9 ayVefat durumu yok. :)
- 9 ay
Senin için ölmüş gibi ama :D Kötü bir karakter değilse babasıyla görüşmesine izin vermelisin o zaman.
Soran9 ayBenlik bir durum yok babası görüşmek istemiyor
- 9 ay
kusura bakma da öyle babanın...
Gizli Üye(25-29)9 ay4 aylık oğlum var eşimin saygısızlıkları o kadar çok ki… Umursamazlığı sevgisizliği ilgisizliği, saygısız umursamaz tavırları, sen kimsin tavrı ama bunlara rağmen boşanmamamın en büyük nedeni korkmam ileride oğlumu tek yetiştirmekten korkmam hoş böyle babayla olması mı iyi tek olması mı bilmiyorum
15 Yorumla
Soran9 ayDaha çok küçük biraz idare et ama eğer arkanda ailen varsa ileride hiç düşünme korkma
- 9 ay
Adına üzüldüm
Cevap sahibi9 ayKorkuyorum maalesef. Yanımdalar ama bazı biz evlenme demiştik başımızı yere eğdin elalem ne der tavırları bitiriyor insanı
Soran9 ayBir ömür kötü bir eşi çekmek mi yoksa bell bir süre elalemin tavrını çekmek mi buna sen karar ver :)
Cevap sahibi9 ayBilmiyorum korkuyorum bildiğin tek şey bu
9 ayZor iş. Bunu burada değil, bir psikoloğa sor derim. Ben de babamı kaybettim 1.5 sene önce. Cidden zor
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 462 cevap paylaştı.
9 ayÇocugun için evlenme evlenirsende kendini için evlen yoksa sen mutsuz olursan çocuk daha çok etkilenir
00 Yorumla
9 ayKıyamam ya çocuklar melektir gerçekten senin gibi kadına sahip çıkılır tam evlenilecek kadınsın
00 Yorumla
9 ayyaabancı bir adamın o dediğini hissettirmesi çok zor. yaşın kaç çpcuk kaç?
02 Yorumla
Soran9 ay6 yaşında
- 9 ay
henüz ufakmış acele et
Babası nerede, hiç Ümit yok mu arada gelsin?
02 Yorumla
Soran9 ayBaşka alemlerde 😂
Zamanla daha da çok artar. Her ikiniz içinde zor bi süreç
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayGeçmez her zaman içinde bir burukluk olur doğru bir eş adayı bulursan evlen sanada iyi geçer çocuğuna da
114 Yorumla
Soran9 ayO da kumar işte. Bu devirde güven yok kimseye
Cevap sahibi9 ayHayatımız kumar olmuş napalım umarım adam gibi biri çıkar karşına
Soran9 ayHaklısın valla ama ben ilk eli boşa sıktım ikinciye cesaretim yok 😂
Cevap sahibi9 ayDene şansını dene ne olur ne olmaz bakarsın bu sefer dolu sıkarsın 😀
Soran9 aySen kesin bekarsın yoksa sakın evlenme derdin 😂
Cevap sahibi9 ayHayır evliyim ben tek olsan zaten evlenme derim yinede ama çocuk için evlen diyorum seni düşünen kim ksksksks
Soran9 ayAaa öyle mi olduk 😂 çocuk var mı sende
Cevap sahibi9 ay3.5 yaşında kızım var ellerinden öper darısı ikinci kocandan size inşallah ksksksk
Soran9 ayAllah bağışlasın :) kız çocuk isterdim evet ama ikinci koca istemiyorum ben almayayım 😂
Cevap sahibi9 ayOlur olur bence gönlün var gibi tek başına çekilmez bu hayat
Teşekkür ederiz seninkini de Allah bağışlasın
Cevap sahibi9 ayBu arada istek at istersen burdan mı devam edeceğiz
Soran9 ayTek başına olmak zor gerçekten maddi manevi. Hayırlısı artık :)
Soran9 ayAtayım
Cevap sahibi9 ayOndan diyorum ya Allah hayırlı insanları çıkarsın karşına ne diyelim
9 ayNe anasız ne de babasız , ikisi de çok zor. Hiç bir çocuk bunu yaşamasa keşke
00 Yorumla
9 ayZor bi süreç ama çocuga baba olsun diyede evlenmek saglıklı degil
Yani kendi babası ile tekrar konuyu konuşun bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayBen 2 yaşimda babamı kaybettim. Benim anam 5 yaşımdaki ablamla ikimizi evlenmeden bu yaşıma kadar getirdi.
Allah ondan razı olsun014 Yorumla
Soran9 ayHelal olsun annenize. Ama bu devirde insan bir yerde mecbur kalıyor evliliğe. Örneğin iki çocuğum olsa mecburen evlenmek zorunda kalırdım çünkü 2 kreş parası + kira vermem imkansız. Hayat çok zor
Cevap sahibi9 ayBenim annem Ölüm aylığı ile büyüttü bizi. Mesele kişide bitiyor bence,
Benim için seni kreşe verdik ayliğimin 2 kati civarindaydi derdi. 2 durmuşum istememişim tabi hayal meyal hatirliyorum bende.
Biz Ramazan kelicek de yetimin yüzü gülecek diye beklerdik bize yardim edelerdi.
Soran9 ayÇok üzüldüm 🥹 Allah razı olsun annenden
Cevap sahibi9 aySağol sen neden evlenmek istiyorsun.
Ailen yardimci olmuyor mu
Soran9 ayAilemle görüşmüyorum yardımcı olmuyor kimse
Cevap sahibi9 ayNeden kaçarak mi evlendin?
Soran9 ayHayır. Benimde annem babam ayrı babaannemle büyüdüm ben
Cevap sahibi9 ayÜzüldüm senin adına annemle babamla goruşuyor musunuz
Soran9 ayHayır görüşmüyorum
Cevap sahibi9 ayÇok zor Allah yardimcin olsun. Şerefsiz babası nerde ayrildiniz mi?
Soran9 ayEvet ayrıldık
Cevap sahibi9 ayİstersen sohbet edebiliriz
Soran9 ayOlur
Cevap sahibi9 ayCiktim
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayYasi kucukse normal buyudukce olgunlasiyolar merak etme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 aybabasız bir çocuk kayıp bir ruh 😥 babası vefat etmiş biri olarak varken ve yokken ki fark çok farklı bir his.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayOna sorumluluk ver. burada onemli olan baba degil , baba figuru. Mesela benim babam var ama yok
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ay24 yaşındayım yetimhanede büyüdüm hayatimin her alanında hâlâ eksikligini hissediyo ve görüyorum
00 Yorumla
9 ayKendimden biliyorum biraz zor evet ama büyüdügü zaman alışıyor
00 Yorumla
9 ayBabasız büyüyen erkeğin hayatında korku büyük bir rol oynar.
00 Yorumla
9 ayBu konuda daha olgun bilgili birikimli kisilerle konusmalisin
00 Yorumla
9 ayKaç yaşında çocuk
02 Yorumla
Soran9 ay6 yaşında
- 9 ay
Daha da çok hisseder evet
9 ayaşılmaz. babayla da büyütemiyo ki çoğu
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayBaba erkek çocuğunu sevmiyor bile hayırsız görüyor kız olsa neysede
00 Yorumla
9 ayZamanla geçmez
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 408 cevap paylaştı. Örnek bir erkek olmalı yoksa zor
00 Yorumlaevleneceksen de büyümeden evlenmen lazım zaten
010 Yorumla
Soran9 ayDoğru haklısın
Soran9 ayBoşandım
Soran9 ayGörmedi çocuğu yaklaşık 3-4 senedir. Yok gibi bir şey yani
Soran9 ayFarklı şehirler ama çok uzak değil. Görmek istemiyor babası
Soran9 ayVefat etmiş olsa izah edersin çocuğa mezarına götürürsün vs. Böylesi daha zor
Gizli Üye(36-45)9 ayEvlenme boş ver kurtulmuşsun ne güzel
020 Yorumla
Soran9 ayDoğru valla bekarlık sultanlıktır ama zenginlere
Cevap sahibi9 ayValla arkadaş kafan rahat olsun huzurun olsun yemişim zenginliği. Ben bin pişmanım evlendigime. Senin gibi cesur davranıp boşanamadimda. Vicdanımı seveyim ben
. başıma her şey vicdanimdan geliyor
Soran9 ayÇocuklardan dolayı mı boşanamadın
Cevap sahibi9 ayEvet. Çektiğim her şey onlar için. Ailem kalmadı arkadaşım kalmadı iki laf edecek insan kalmadı etrafımda.
Soran9 ayO kadar mı yahu eşin?
Soran9 ayKötü mü yani
Cevap sahibi9 ayBak bu soru benim. Senin sorunu görmeden önce paylaştım. bu haldeyim işte
Olmadı olmuyor neden? ↗
Soran9 ayBu evlilik seni bu kadar yıprattoysa niye duruyorsun ki. O evin içinde çocuklarda etkileniyordur bu durumdan. Her anne babası boşanan çocuk mutsuz olacak diye bir şey yok iki tarafta sorumluluğunu bildiği zaman
Cevap sahibi9 ayBen yaktım kendimi onları üzmemek için devam ediyorum. kendimi düşünmüyorum artık. Evet dediğinde haklısın belki daha kötü oluyor böyle. * en azından onlara yakın olmak istiyorum ufaklar daha
Soran9 ayHelal olsun düşkünsünüz çocuklara
Cevap sahibi9 ayOnlar kendi istekleriyle gelmedi bu dünyaya. Yalniz bırakmaya hakkım yok
Soran9 ayAnnenin çocuklarla arası nasıl
Cevap sahibi9 ayİyi oda cucuklara karşı. İyi anne Allah var anneligine lafım yok
Soran9 ayÇocuklar kaç yaşında
Cevap sahibi9 ay6-12
Soran9 ayUmarım hayırlısı olur hem senin hem çocukların hakkında
Cevap sahibi9 ayTeşekkür ederim. senin ve evladin içinde öyle.
Hayat işte... Herkese adil. davtanmiyor
Soran9 ayAynen öyle. Bende çocuk 1,5 yaşındayken boşandım. Öyle böyle büyüyorlar
Cevap sahibi9 ayYazabilir misin bana iyi birine benziyorsun
Soran9 ayYazdım
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 460 cevap paylaştı.
9 aybabası yok mu
02 Yorumla
Soran9 ayGörmüyor çocuğu, yok sayılır
- 9 ay
kaç yaşında yakışıklı peki
Baba öldümu
00 YorumlaBaba figürü olmadan zor
00 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer