Oğlumdan uzaktayım çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Boşandıktan sonra Velayeti babası aldı şu an 3 yaşında. Psikolojik olarak kötüydüm ve babası bunu fırsat bilip mahkemeye bunu sunarak velayeti kendisi aldı. Ben ondan uzakta oldukça her gün çok üzülüyorum henüz çok küçük ve bana ihtiyacı var Psikolojik olarak bakamıyıcak bir halde değilim. Onu çok özlüyorum ne yapmalıyım velayeti nasıl alabilirim

Oğlumdan uzaktayım çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla