Doğurganlık oranı neden düştü? Tersine çevirmek gerekli mi ve nasıl çevrilir?

100 yıl önce çocuk yapmak çok ekonomikti, bebek bezi yok zorunlu okul yok, almak gereken yüzlerce şey yok. çocuk ergenlikten itibaren eve ekonomik katkı sağlıyor. kızlar ise başlık parası ile evlendiriliyor (babannem öyle evlenmiş) günümüzde ise çocuk yapmak çok masraflı. İnsanlar bu masrafı karşılamak için sadece 1 ya da 2 çocuk yapıyor. 12 yıl okul okunuyor ve üniversite bile neredeyse zorunlu görülüyor, iş bulmak zor, böyle bir durumda kim neden çocuk yapsın. bunu tersine çevirmek için çocuk yapmayı ekonomik hale getirmesi lazım hükümetin. üç çocuk yapın diye emir vermekle maalesef olmuyor. Sizce bunu tersine çevirmenin yolu nedir?
Doğurganlık oranı neden düştü? Tersine çevirmek gerekli mi ve nasıl çevrilir?
Cevapla