Doğurganlık neden azaldı evlilik yaşı neden yükseldi kadınlar da?

Sebebinin ekonomi olduğunu düşünüyorum. Kızlar evlenmiyor doğurmuyor demişler birde.

Bu ekonomi de hiç kimse doğurmaz diye düşünüyorum.

Doğurganlık neden azaldı evlilik yaşı neden yükseldi kadınlar da?
Cevapla