
Bence bunun birçok sebebi var. Mesela bu sebeplerden birincisi ekonominin kötü olduğu bu devirde evliliğin ve boşanmanın çoğu maddi yükünün erkeklerin üzerine yüklenmesi. 100 bin liraya yakın gelinlik alınıyor erkek ödüyor, 200 bin liradan fazla mehir isteniyor erkek ödüyor, düğünün masrafları 100 binlerce lira tutuyor erkek ödüyor, balayı masrafları 100 bin liraya yakın tutuyor erkek ödüyor... Boşanılırkende yine erkek nafaka ve tazminat ödemek zorunda kalabiliyor ve düğün altınları da boşanan kadına kalıyor.
Başka bir sebep de, son zamanlarda bazı kızların evlendikten sonra çocuk yapmaya pek istekli olmaması. Çocuk yapmayıp onun yerine kedi beslemek isteyen kızlar var şaka gibi. Bence bu da bir çeşit ruh hastalığıdır. Bir insan yaşlandığı zaman ona beslediği kedi yardım edemez ki. Bu fikirde olan kızlar daha bunu düşünemiyorlar. Bir de erkekler ve kızlar arasında toksik özelliklere sahip insan sayısı da çok arttı. Bütün bu sebeplerin sonucunda da erkekler de bir kıza çok aşık olmadıkça onunla evlenmek istemiyorlar. Sizin düşünceniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer