Sizce Doğurganlık Hızının Düşmesinin Sebepleri Ne?

Sizce Doğurganlık Hızının Düşmesinin Sebepleri Ne?

Bence bunun birçok sebebi var. Mesela bu sebeplerden birincisi ekonominin kötü olduğu bu devirde evliliğin ve boşanmanın çoğu maddi yükünün erkeklerin üzerine yüklenmesi. 100 bin liraya yakın gelinlik alınıyor erkek ödüyor, 200 bin liradan fazla mehir isteniyor erkek ödüyor, düğünün masrafları 100 binlerce lira tutuyor erkek ödüyor, balayı masrafları 100 bin liraya yakın tutuyor erkek ödüyor... Boşanılırkende yine erkek nafaka ve tazminat ödemek zorunda kalabiliyor ve düğün altınları da boşanan kadına kalıyor.

Başka bir sebep de, son zamanlarda bazı kızların evlendikten sonra çocuk yapmaya pek istekli olmaması. Çocuk yapmayıp onun yerine kedi beslemek isteyen kızlar var şaka gibi. Bence bu da bir çeşit ruh hastalığıdır. Bir insan yaşlandığı zaman ona beslediği kedi yardım edemez ki. Bu fikirde olan kızlar daha bunu düşünemiyorlar. Bir de erkekler ve kızlar arasında toksik özelliklere sahip insan sayısı da çok arttı. Bütün bu sebeplerin sonucunda da erkekler de bir kıza çok aşık olmadıkça onunla evlenmek istemiyorlar. Sizin düşünceniz nedir?

Sizce Doğurganlık Hızının Düşmesinin Sebepleri Ne?
Cevapla