Gebelik testini Erken yaptım için mi çıkmadı yeterince HCG hormonunu yükselmedi için mi?

Ama iki ay önce döngün 34 silik çıktı şu an döngünün 32 ben dün yaptım testi sonra tekrar edeyim değil mi?
Gebelik testini Erken yaptım için mi çıkmadı yeterince HCG hormonunu yükselmedi için mi
Gebelik testini Erken yaptım için mi çıkmadı yeterince HCG hormonunu yükselmedi için mi?
Cevapla