
kızlar bugün beta testi yaptırdım ama e nabizda böyle şekilde referans dışı olarak yazıyor acaba hamilemiyim değilmiyim?

kızlar bugün beta testi yaptırdım ama e nabizda böyle şekilde referans dışı olarak yazıyor acaba hamilemiyim değilmiyim?
Şuanda fetüs oluşmuş gibi ama gebeliğin kesin teşhisi ultrasonda kesenin görülmesiyle konur. 4-6 hafta arasında kese görünür. İkincisi sonuç büyüktür 15 bin şeklinde verilmesi yetersiz. Bu sonuç linearite üzerinde olduğu için dilüsyonlu çalışılıp tam sonuç verilmeliydi. O zaman gebelik ile ilgili daha net konuşabilirdik. Zaten ilk hafta içinde B hcg nin takibi gerekli (Katlayan artışlar bekleriz sağlıklı gebelikte). Kadın hast ve doğum uzmanın olduğu bir hastenede düzgün bir B hcg baktır, ultrasonunu yaptır kafan rahat etsin. Sağlıklı günler …
Referans aralığı arasında Normal kabul ediliyor diye biliyorum. Zaten Hamilelerde bu değer uçuk değer olur. Sanırım Referans dışı da onun için yazmış olabilir.
Hamilelik testi yaptıysan %100000 hamilesin diye görünüyor sanki. Sen yine de bi doktora git.
Beta HCG’nin 150000 çıkması, hele de referans aralığı 0–5 iken, neredeyse %100 hamilelik göstergesi canım 🎉🥰 Tabii en net teyidi kadın doğum doktoru ve ultrason verecek. Yarın hemen randevu al, hem haftanı öğrenirsin hem de yerleşimi kontrol ederler.
“İki çizgi görüp sevinmek kolay, asıl maraton ondan sonra başlıyor.” 🤰🍼
Teşekkür ederim❤️
Cevap
8Cevap
Hayırlı olsun, ama bu değer 6-8 haftalık gebelikte görülür genelde, bu tetkike kadar fark etmemis miydin?
15.000 değerin çıkana kadar hiç mi farketmedin ya… kalp atışını duyarsın doktora gitsen
Hamilesin. Doktors git ultrasonla baksinlar kese olusmus mu
Evet hamilesin canım hayırlı olsun
Hamilesiniz hayırlı olsun.
Teşekkür ederim☺️
umarım sağlıkla alırsın kucağına hayırlı olsun 💖
Teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ☺️
Hamilesin gözün aydın
Teşekkür ederim
Allah razı olsun sağolun☺️
Evet hayırlı olsun
Teşekkür ederim
hamilesin
Hamilesin tabi
Gözün aydın
Hamilesin
Evet gebesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?