En son tahlilimde HCG değeri 32 çıktı, bu durumda ben hamile oluyor muyum?

Merhabalar. Ben 28 günde düzenli olarak regl gören bir bireyim. 16 Kasım da regl olmam gerekirken 23 Kasım Perşembe günü vermiş olduğum tahlilde beta HCG 22.52 çıktı. 25 Kasım da tekrar tahlil verdim ve beta HCG Değeri 32 çıktı. Sizce bu durumda ben hamile oluyor muyum? Doktorlar genelde kan tahlili vs istediler. Kesin bir şey söylemediler. Teşekkür ederim

En son tahlilimde HCG değeri 32 çıktı, bu durumda ben hamile oluyor muyum?
Cevapla