1 hafta önce doğum yaptım ilk çocuğumuz ama eşim çiçek bile almadı. Kırılmakta haksız mıyım?

1 hafta önce kızımızı dünyaya getirdim. Ilk çocuğumuz ama esim hediyeyi bırak, bir çiçek bile almadı. Hastanede doğum yapan kişilerin odası çiçekle, hediye ile doluyken bende 1 çiçek bile yoktu. Onlara o kadar çok özendim ki.. Gerçekten cok kırıldım.
1 hafta önce doğum yaptım ilk çocuğumuz ama eşim çiçek bile almadı. Kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla