1 hafta önce doğum yaptım eşim çiçek bile almadı. Kırılmakta haksız mıyım?

1 hafta önce kızımızı dünyaya getirdim ama esim hediyeyi bırak, bir çiçek bile almadı. Hastanede doğum yapan kişilerin odası çiçekle, hediye ile doluyken bende 1 çiçek bile yoktu. Gerçekten cok kırıldım...
1 hafta önce doğum yaptım eşim çiçek bile almadı. Kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla