7 aylık hamileyim esim çok ilgisiz nasıl bir yol izlemeliyim?

Sürekli arkadasliyla buluşuyor onlarla vakit geçiriyor. Daha biraz once yürüyüş yapalım mı benim için de iyi olur, hem çok sıkıldım dedim. Canım istemiyor dedi. (Zaten ne zaman söylesem cani istemiyor) arkadaşlarına gelince buluşuyorsun bana gelince neden böylesin deyince birden bağırmaya basladi. Arkadaslarimla bulusmama ne karışıyorsun. Kendin git çık yürü. İlla bende mi yanında olucam dedi. Bende sinirlendim şimdi çıktım. Bi kaç saat gelmeyi düşünmüyorum eve. Lanet olsun ki bağırınca ister istemez ağlıyorum. Bıktım artık
7 aylık hamileyim esim çok ilgisiz nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla